مسئول پایانه مرز خسروی گفت : روز چهار شهریور ۳۵ هزار و ۷۲۰ زائر از مرز خسروی خارج شدند و در مجموع آمار تردد از پایانه مرزی خسروی از اول تا پایان نهم ماه صفر به ۹۸ هزار و ۳۲۰ نفر رسید.

میثم پرهیخته مسئول پایانه مرز خسروی گفت : دیروز ۹۵۲ نفر از مرز خسروی وارد کشور شدند و در مجموع طی ۹ روز سپری شده از ماه صفر در مجموع ۶ هزار و ۱۵۲ نفر از این گذرگاه مرزی وارد کشور شده‌اند.

وی اظهار کرد: جمعیت در مرز خسروی پرحجم، اما تردد روان و شبانه روزی بوده و هیچ مشکلی نداریم و زائران بدون کمترین ایستایی در حال خروج از مرز بوده و تمام امکانات و سرویس‌های حمل و نقل در ۲ سوی مرز برای جابجایی و انتقال زوار فراهم است.

مسئول پایانه مرزی خسروی گفت: با توجه به آمار با نزدیک شدن به اربعین تردد زوار در مرز خسروی هر روز در حال افزایش است و این مرز ظرفیت پذیرایی از شمار زیادی از زوار را دارد و ما توان سرویس دهی به زائران را با آمادگی کامل داریم.

پرهیخته عنوان کرد: از مجموع تردد‌های صورت گرفته در روز گذشته از مرز خسروی ۲۴۹مسافر خارجی از این گذرگاه وارد کشور شده و ۷۵۲نفر نیز از این مرز وارد عراق شده اند.

وی گفت: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در مسیر پارکینگ‌های شهر قصرشیرین به سمت مرز خسروی برای جابجایی و انتقال زائران خدمات دهی می‌کند و در مجموعه پایانه نیز تمامی امکانات رفاهی و پذیرایی و گیت‌های گذرنامه پذیرای زائران هستند.

مسئول پایانه مرزی خسروی از آمادگی کامل شهرستان برای میزبانی زائران اربعین خبر داد و عنوان کرد: زیرساخت‌ها کاملا مطلوب است و آمادگی کامل را برای خروج روزانه ۱۰۰ هزار زائر و در مجموع یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر را در ایام اربعین از این مرز داریم.

وی به آمادگی هتل ها، زائر سرا‌ها و مدارس و مواکب برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و گفت: تمام دستگاه‌ها و مردم پای کارند تا در مرز خسروی به زائران خدمات رسانی مطلوبی داشته باشند .

برچسب ها: گمرک ایران ، مرز رسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.