یک واحد دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به مناسبت هفته دولت با اعتبار۲۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳ نفر در کرمان شروع به کار کرد.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از افتتاح یک واحد دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کرمان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: این دفتر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳ نفر شروع به کار کرده است.

فریدون فعالی با اشاره به اینکه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نقش بسزایی در چرخه گردشگری استان دارند، گفت: در حال حاضر ۶۸ دفتر خدمات مسافرتی در کرمان فعال است که در هفته دولت ۳ دفتر دیگر به چرخه گردشگری کرمان افزوده می‌شود.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان بیان کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های ویژه گردشگری و تاریخی در استان کرمان، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری می‌توانند تور‌های داخلی و ورودی از دیگر شهر‌ها را به این استان فعال کنند.

او افزود: دفاتر خدمات مسافرتی حلقه اتصال بین سایر تاسیسات گردشگری همچون مراکز اقامتی و پذیرایی هستند که خوشبختانه این ارتباط در استان کرمان به وضوح قابل مشاهده است.

فعالی بیان کرد: انتظار می‌رود دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ظرفیت‌های استان کرمان را در تمامی حوزه‌ها به سایر استان‌های کشور و به ویژه کشور‌های همسایه معرفی کنند.

او تصریح کرد: دفاتر خدمات مسافرتی در کنار برگزاری تور‌های ورودی به استان کرمان باید به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و معرفی آداب و رسوم مردم این خطه بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار