بهره‌برداری از طرح‌های گوناگون در نقاط مختلف استان یزد

طرح‌های گوناگون در نقاط مختلف استان یزد همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

فرماندار مروست از آغاز افتتاح ۱۴ طرح مختلف در شهر و مناطق روستایی این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد. بهره‌برداری از طرح‌ها در نقاط مختلف استان یزد
 
دانشور مروستی افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، کشاورزی، برق‌رسانی و ورزشی است که امروز افتتاح می‌شود.
 
وی ضمن تبریک هفته دولت از همکاری مردم با مسئولان در طول سال در شهرستان مروست قدردانی کرد و ادامه داد: افتتاح یک مخزن بزرگ آب و همچنین مدرسه بنیاد برکت در ترکان وهرابرجان جزو مهمترین طرح هااست.
 
وی اعتبار این طرح‌ها را ۱۳۵ میلیار تومان ذکر کرد.

بهره برداری از ۵۶ طرح صنعتی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی در میبد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار افتتاح طرح‌های هفته دولت را در شهرستان میبد با ادای احترام به شهداء شهیدیه و امام جمعه فقید این شهرستان آغاز کرد.

در این آئین که، نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی، فرماندار میبد و جمعی ازمسئولین ادارات حضور داشتند؛ ۵۶ طرح صنعتی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی و عمرانی و خدماتی در شهرستان میبد به بهره برداری رسید.

یکی از این طرح‌ها واحد تولید گلوله‌های سرامیکی به روش پرسی که با ۲۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بومی سازی شده بود به بهره برداری رسید.

سالن ورزشی تنیس روی میز مرحوم علیرضا بابایی یکی دیگر از این طرح‌ها بود که در زمینی به مساحت ۵۴۰ متر مربع با ۴ میلیارد تومان از محل خیری افتتاح شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه از ساختمان جدید دامپزشکی ساختمان دامپزشکی درسایت اداری که با زیربنای ۴۶۰ متر مربع و با ۴ میلیارد تومان اعتبار از محل خیری احداث شده بود را افتتاح کرد.

بهره برداری از شبکه روشنایی و آسفالت شهرک صنعتی ناحیه ۲ و آغاز احداث ساختمان شبکه بهداشت و درمان میبد در سایت اداری با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌هایی بود که در شهرستان میبد در هفته دولت افتتاح و یا احداث آن آغاز شد.

عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر و روز کارمند و هفته دولت گفت: امروز ۵۶ طرح با ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در شهرستان میبد را درهفته دولت افتتاح کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار