مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برای ۲۰۹ نفر از دانش آموزان عشایر در استان ۵۵ کلاس درس جبرانی و فوق برنامه برگزار شد.

محمود نقوی گفت: به منظور کیفیت بخشی به آموزش دانش آموزان عشایر، ۲۰۹ نفر از دانش آموزان عشایری در ۵۵ کلاس درس، کلاس جبرانی برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه با استفاده از ظرفیت نیرو‌های جهادی، سربازمعلم و سرباز طلبه به منظور ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی در بین دانش آموزان عشایری استان، از ابتدای تیر ماه سال جاری کلاس جبرانی برگزار شده است گفت: در مناطق و شهرستان‌های اسدآباد، نهاوند، بهار، نواحی یک و دو همدان، تویسرکان، جوکار، خزل، سامن، فامنین، قلقلرود و کنگاور این کلاس‌ها برگزار شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با برنامه ریزی منسجم و حضور معلمان جدیدالاستخدام، دانش آموزان عشایری استان در سال تحصیلی آینده در کلاس درس حضور پیدا خواهند کرد.

نقوی در ادامه از کسب رتبه اول کشوری آموزش و پرورش استان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اشاعه‌ای و انتشار و توزیع مجلات رشد خبر داد و گفت: این فعالیت‌ها باهدف تعریف و تعمیق اهداف، انتقال تجربیات و سیاست‌ها بین استان‌ها برگزار شد.

او گفت: آموزش و پرورش استان توانست در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اشاعه‌ای همچنین انتشار و توزیع مجلات رشد رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.