محمود ملازینل گفت: طی این ماه رکورد طولانیترین آزاد راه در یک مرحله را خواهیم شکست و امیدوار هستیم آزاد راه اصفهان- شیراز به طول ۲۱۰ کیلومتر در یک مرحله به بهره برداری برسد چراکه پیش از این آزاد راه زنجان- تبریز که طول بیشتری از این آزاد راه دارد در چهار مرحله به بهره برداری رسید اما این پروژه در یک مرحله به بهره برداری می رسد.
به گفته مدیرکل دفتر امور مجریان آزادراههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، منطقه دوم آزاد راه تهران- شمال منطقه در تیر ماه به بهره برداری رسید. ما امسال ۲۴ کیلومتر آزادراه تبریز مرند را داریم و ۲۹ کیلومتر آزادراه مراغه هشترود را به اتمام خواهیم رساند.
او می گوید: آزادراه اصفهان - شیراز پیشرفت ۹۸ درصدی داشته و کارهای خط کشی آن باقی مانده است آن دو آزادراه دیگر حتما باید برای آن تامین اعتبار صورت بگیرد که امسال به بهره برداری برسد رکورد طولانیترین آزادراه با بهره برداری از این پروژه شکسته خواهد شد.
ملازینل گفت:طی امسال ۲۹۳ کیلومتر آزادراه به بهره برداری میرسد.
حداقل روزی ۳۰تانک بامحموله قیر به ترکیه وارد میشه..
یعنی ترکیه داره با قیر ایران راه سازی میکنه... اونم چهراهی،چه آسفالتی...خداوکیلی..
ولی ایرانی که زیره پاشو میکنه موادنفتیقیروسایر..... درمیاد واسه خودش خرج نمیکنه...
واقعا خندهداره بخدا...
حداقل روزی ۳۰تانک بامحموله قیر به ترکیه وارد میشه..
یعنی ترکیه داره با قیر ایران راه سازی میکنه... اونم چهراهی،چه آسفالتی...خداوکیلی..
ولی ایرانی که زیره پاشو میکنه موادنفتیقیروسایر..... درمیاد واسه خودش خرج نمیکنه...
واقعا خندهداره بخدا...
مشکل اساسی نه تنها اینجای کشور بلکه تقریباً مشکل بزرگ اول و اساسی تمام مملکت کشور همین فرونشست زمین است. که متاسفانه هنوز که هنوزه دست برنداشتیم و همینطور داریم محیط زیست رو از بین میبریم.
پرتردد ترین جاده های کشور بابارترافیکی تریلی انهمه از معادن سنگآهن سنگان واقعا باید جاده مرگ گفت
اینجا کوه نیست همه بیابانه
ولی امان ازاینکا کسی به فکر باشد
فقط تازه یاد گرفتند سرعتکاه می زنند
مدت های مدیدی بود که مشهد، اهواز، تهران، اصفهان و سایر شهرهایی که من اطلاع ندارم، ریل راه آهن داشتند ما شیرازی ها تازه چندسالیست بهره مند شدیم . حالاشم به زور بلیط قطار گیر میاد چون هفته ای یکبار شیراز قطار میاد.
مدت های مدیدی بود که مشهد، قم، تهران، اصفهان و تبریز، رشت، قزوین و شهرهایی که من اطلاع ندارم، اتوبان و آزاد راه داشتند و ما در شرف داشتنش هستیم.
مدت های مدیدی هست که خیلی از امکانات در کلانشهرها و نیمه کلانشهرها وجود دارد و هنوز در شیراز که اسمش کلانشهره پیدا نمیشه.
ما شیرازی ها هم دل داریم.
کمی صبر و حوصله لطفا!
شما بجای خوزستان بودین که سالهاست نفتش نون سفره ایرانیهاست وخود اهواز الآنشم فاضلاب شهری ندارد چه میکردین؟!
امکانات ومهندسان دیپلمه ایران دراختیار کشورهای همجوارن نه ما
طبق گفته وزارت راه بیش از90%درصد حمل کالا ومسافر برجاده هاست
دراین حال که یکی ازسه چرخ اقتصاد روی جاده هست،باید جاده وراننده را باید حلوا حلوا کنند نه اینکه جاده هامون فقط بدرد آفرود بخوره
این که دیگه افتخار نداره
این نشانه چیزهای دیگه است.
استان بوشهر پایتخت انرژی فقط اسمش ب ما رسیده،تمام درآمدش خرج استان همسایه ها میشه،تو خود شهر بوشهر یک خیابون درست وحسابی نداریم،آسفالت ها شدن مثل نون بربری
آخیش خیالم راحت شد .?
در این جاده شلوغ هرروز تصادف های مرگبار اتفاق میوفته
ما هنوز اندرخم یک کوچه ایم
لطفا به فکر این جاده ترانزیتی هم باشید
چیدرستمیکرداونخدابیامرز
پیمان کار داخلی که کار بلد نیست هم مخارج وهزینه پروژه رازیادمی کند وهم کیفیت کارش پایینه وهم زمان تحویلش بسیار طولانی است واین باعث نابودی بیت المال می شود .
اگر آزاد راه تهران شمال بیست سال پیش تمام می شد هزینه اش خیلی خیلی کم بود فکر می کنم پیمانکاران این آزاد راه عمداً ساختش را عقب می اندازند تا بودجه بیشتری را بگیرند .
چرا مسؤولین متوجه نیستند !!
این بزرگراه چند کیلومتر فرونشست خواهد کرد؟؟؟
ولی چرا چند ساله قراره قطار تندرو سریع السیر اصفهان تهران را درست کنند اهمیت نمیدهند. همیشه در اصفهان بودجه طرف بالای شهر خرج میشه از پروژهای تجاری مسکونی گرفته تا بقیه
جادهایه شمال شیراز که انقدر هواش سرده. حداقل تو عکساتون دقت کنید. .. ایشااله که این دروغتون راسته.
چون شیراز 4 فصله
مسولان فکری به جاده های مرگ س و بلوچستان بکنید