جاده تو شمال درست کردن هر۱۰۰متر یه دست انداز وسرعتگیر درست کردن تا برسیم به مقصد باید دویستا دست انداز ورد کنیم همه خانواده کمردرد گرفتن وماشینمونم داغون شده دستتون درد بکنه بااین جاده درست کردن
سکوت خبری معمولا در نوآوری و انحصار تولیدی خاص یا شکستن قیمتی نه به صعود بلکه به ارزانتر از همپیمانان مشابه سازنده یا همان رقیبان بی رقیب اطلاق میشود.دنده دستی به اتومات آنهم در نواقص برطرف نشده دستی بیشتر ظن دیگری میبرد
روشنایی تونلهای بروجرد خرم آباد خیلی کمه.تریلیهای از این مسیر زیاد رد میشن و راه سواریها را می بندند و خیلی خطرناکه.لطفا راه تریلیها را از این مسیر تغییر دهید و جاده مخصوص داشته باشند
برامون آزاد راه افتتاح کردن خیرسرشون ما داخل شهر خونه داریم کوچه هامون آسفالت درست وحسابی نیست چاله هابه اندازه چاه هست هر وقت هم میریم ومیام دعا گویی باعث وبانی این بی کفایت هاهستیم.
چرا از مبالغ بالای عوارضیهای این قبیل آزادراه ها نمیگین بیشترین عوارض گرفته میشه و هیچ کیفیتی هم نداره جاده دو بانده رو هر چند کیلومتر عوارضی گذاشتن یا دوربین بهت اعلام میکنه
من خودم کشور های اروپایی رو دیدم اینجا هم بستگی به تو پوگرافی زمین آزادراه میسازن ایران بین زاگرس و البرز کوه و دره است تونل و پل میخواد ولی تو اروپا دشته نهایتا یه جوب یا یک تپه باشه قسمتهای کوهستانی اروپا آزاد راه به ندرت هست
برای مناطق خالی از سکنه هم آزادراه نمیسازن
حاتم
۰۹:۴۱ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
انگار استان اردبیل از ایران نیست آزاد راهش رو نخواستیم حداقل بزرگراه اردبیل مغان و اردبیل سرچم رو تکمیل کنید.
هیچ کس نگفت همه جای ایران سرزمین من است اباد شود هر کجایش باشد خوب است مانند نماینده های مجلس هر کی پارچه ی خودش راگز (متر،)می کند به خاطر همین ایران ویران شده دست به دست هم دهیم به مهر
میهن خویش را کنیم آباد
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
دوستان اگه بخوان سوری هم افتتاحش کنن،واقعا یکسال گذشته خیلی پیشرفت داشته
یدونه جاده درست نداریم،آزادراه زنجان تبریز ماشین نابود میکنه جادهای کشورهای آفریقای از ما بهتر،آزاد راه قزوین،جاده هشترود،بیرجند،کرمانشاه،نیشابور،......کدامشو بگم تمامی نداره که
سلام شهر ها خوبه از حالت عبوری خارج کمربندها استاندارد و ورودی وخروحیزشهرها افزایش و خودروها سنگین مخصوصا از محدودهرشهرها نرن وجادهدجداداستاندارد داشته باشن با امکانات کامل حادها اتوبانها توسعه ودبهن وصل و مسیرها مکانها بهم نزدیک شن حادها دوبانده و در همه جا حتی جادها درختان برک پهن کم آب ودباری کرج از اتوبان ساوه جاده جدا دوبانده باشه اتوبان کرج هم دو طبقه بشه برلی مسیرهای مستقیم و عبور مرور راحتر سریعتر بشه ورودی وخروحیزشهر بیشتز وزیباتر بشه و از حالت عبوری در بیان و حتی برلی رسیدکی بهدجادها عوارض کرفته شه خوبهد
الان یکی از ضروری ترین آزاد راه هایی که باید احداث شود تا شبکه آزاد راهی شمال جنوب تکمیل شود آزاد راه بروجرد به اراک هست که از خرم آباد تا بروجرد تکمیل شده و از بروجرد تا اراک هنوز احداث نشده و ترافیک سنگینی هم داره
خدا پدرتو بیامرزه عوارض کرج تموم شده بود جمش کرده بودن ولی دیدن از ما مردم اسگل تر مگه پیدا میشه دوباره آوردن این دفعه با دوربین . اگر از نظر رضایت باشه من یک ریال هم اگر سهم من باشد و خرج کرده باشند راًی نیستم . خدانگهدار .
حسن
۰۷:۳۷ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
انشاالله که این اتوبان از بندرعباس تا مرز بازرگان ادامه داشته باشه آبروی کشور بشه
خط کشی وافتتاح این پروژه به عهده این دولت بوده که دوسال به به طول انجامیده خودم اهل این منطقه هستم حدود بیست سال این حاصل زحمات دولتهای قبل از دوران احمدی نژاد تا روحانی بوده است و۹۸درصد پیشرفت فیزیکی آن قبل از این دولت میباشد
امیر نظر
۱۵:۴۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
اتفاقا ۹۰درصد تا سال۱۴۰۰ تکمیل شده بود ظاهرا زحمت خط کشی با دولت میباشد
حسین
۰۳:۰۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
این که عالیه تو منطقه ما یعنی سیستان نزدیک لوتک و محمدآباد یک مهندسی تو دشت باز و هموار اومده جاده زده هزار پیچ که اگر شب باشه یا یه لحظه حواس ت نباشه مستقیم تو یک روستا وارد میشی دقیقا مثل پیست اتومبیل رانی شما هم هرکی هوس میکنه پیست رانندگی کنه بیاد اونجا چون نمیتونی حتی یک ثانیه چشمهاتو پلک بزنی دمش گرم با اون نقشه مهندسی
اتفاقا پیچ داشته باشه عالیه حواست به جاده است خوابت نمیبره
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
من حتی همین امروزم از مسیر آزاد راه اومدم و هنوز خیلی کار داره و قطعه اول آزاد راه هنوز آسفالت نشده، قطعه شش هم خیلی کار داره اینطور بگم که هنوز علایم و آسفالت نداره، زیر گذر ها هم اکثرشون هنوز خاکی هستن و تونل ها هم هنوز هیچ علایم و روشنایی ندارن حداقل تا سه چهار ماه دیگه این مسیر قابل تردد نیست و اگه افتتاح هم بشه کاملا سوری هست
با تشکر از زحمات مدیران و مهندسان و کارگران و رانندگان! در صورت امکان در بزرگ راه تبریز مرند تسریع فرمایید خیلی بنزین هدر میره! جلو پلیس راه سرعت گیر زدن ترافیک ۳۰ کیلو متری درست میشه!!!!!!
اینهمه زحمت ولی انگار دو تا لاین برا هر طرف بیشتر ندارن
خب اینطوری مثه جاده قبلی میشه ، تریلی ها میان تو لاین سبقت قشنگ باید با سرعت ۶۰ کیلومتر پشت سر تریلی آروم آروم فس فس راه بری تا اینکه طرف اگه دلش بکشه بره تو لاین خودش
یا باید سه خطه میکردن یا ورود ماشین سنگین ممنوع میشد یا اینکه گل به گل دوربین بذارن که تریلی هوایی که میان لاین سبقت و جا خوش میکنن جریمه کنن
راننده کامیون اگر لاین یک درست باشد هیچ وقت لاین سبقت نمیرود عوارض مالیات سنگین از ماشین سنگین میگیرند یک پول زیر بندی ۶۰ میلیون ناقابل هم باید بده با این پول کرایه ها بهتر از نمیشه
از لحاظ راه و جاده هیچ استانی مثل سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی نیست دوتااستان باهم 100کیلومتردوبانده نداردچه برسدبه آزاد راه واقعا برای مسئولان کشورمتاسفیم
برای مناطق خالی از سکنه هم آزادراه نمیسازن
میهن خویش را کنیم آباد
خب اینطوری مثه جاده قبلی میشه ، تریلی ها میان تو لاین سبقت قشنگ باید با سرعت ۶۰ کیلومتر پشت سر تریلی آروم آروم فس فس راه بری تا اینکه طرف اگه دلش بکشه بره تو لاین خودش
یا باید سه خطه میکردن یا ورود ماشین سنگین ممنوع میشد یا اینکه گل به گل دوربین بذارن که تریلی هوایی که میان لاین سبقت و جا خوش میکنن جریمه کنن