معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تحقق ۶۵ درصدی تعهد اشتغال استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

محمدمهدی رحیمی نیارکی معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تحقق ۶۵ درصدی تعهد اشتغال استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: هم اکنون این استان از نظر ایجاد و ثبت اشتغال رتبه اول در کشور را داراست.

محمدمهدی رحیمی نیارکی افزود: براساس سند اشتغال، استان قزوین بایستی در سال جاری ۲۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کند که انجام این موضوع با همکاری و اهتمام بالای دستگاه‌های اجرایی و اشتغالزا، تا مرداد ماه به ۱۲ هزار و ۵۰۰ شغل رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های آبیک با ۷۲ و تاکستان با ۵۳ درصد پیشرفت به ترتیب بیشترین و کمترین میزان ثبت و ایجاد اشتغال در استان را دارند، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های قزوین با ۶۸، البرز ۵۸، بویین زهرا و آوج نیز با ۵۶ درصد از تعهدات اشتغالزایی خود را محقق و ثبت کرده اند.

رحیمی نیارکی ضمن تقدیر از تلاش دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه ایجاد فرصت شغلی، تاکید کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی استان قزوین با داشتن بیشترین تعداد تعهد، عملکرد خوبی را از خود ارایه کرده اند و امیدواریم سایر دستگاه‌ها نیز برای تحقق تعهدات اشتغالزایی خود همکاری و تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اضافه کرد: این اداره کل، ناظر، سیاست گذار، هماهنگ کننده و متولی حوزه اشتغال بوده و با راهبری و هماهنگی دستگاه‌ها توانسته جزو استان‌های برتر در حوزه اشتغالزایی شود که انجام این مساله بیانگر اهتمام و تلاش جهادگونه مجموعه مدیریتی عالی استان در حوزه اشتغال است و با استمرار این مجاهدت‌ها، تا پایان سال جاری کل تعهدات استان در حوزه اشتغالزایی به طور حتم محقق خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.