سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تحقق ۶۰ درصدی اشتغال بخش کشاورزی استان خبر داد.

مجید رحمانی سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تعهد اشتغال سازمان جهاد کشاورزی در سال جاری ۳ هزار و ۱۰۰ نفر بوده که تاکنون برای یک هزار و ۸۶۸ نفر اشتغالزایی شده است.

رحمانی افزود: بیشترین اشتغال محقق شده مربوط به شهرستان تاکستان با ۶۱۲ نفر و سپس به ترتیب شهرستان‌های بویین زهرا با ۴۰۹ نفر، قزوین با ۳۲۷ نفر، آبیک با ۲۴۲ نفر، البرز ۱۷۹ نفر و آوج ۹۹ نفر بوده است.

وی اضافه کرد: آمار اشتغالزایی بر اساس ثبت موارد در سامانه رصد ملی اشتغال جمع آوری شده و ثبت این مقادیر همچنان تا پایان سال ادامه دارد.

 سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: یکی از اهداف مهم وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برای رسیدن به رشد تولید ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی است که تلاش شده بهره برداران از تمامی امکانات مادی و معنوی برخوردار شوند.

رحمانی افزود: ظرفیت ایجاد اشتغال پایدار و مولد براساس الگو‌های در زیربخش‌های کشاورزی در مقایسه با سایر بخش‌های اقتصادی بر مبنای کشش اشتغال نسبت به سطح زیرکشت، رشد ارزش‌افزوده، افزایش تولید و با انباشت سرمایه پایین همراه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.