دبیر اجرایی موکب بقیةالله ملایر گفت: ۱۲ محموله کمک‌های مردمی شامل خودرو‌های سبک و سنگین و اقلام مود نیاز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به کشور عراق ارسال شد.

صابر بیات گفت: این نخستین محموله کمک‌های مردمی موکب بقیه‌الله ملایر است که شب گذشته از مصلی حضرت ابوالفضل (ع) راهی کشور عراق شد.

او گفت: از زمان اعلام و اطلاع‌رسانی ارائه کمک‌ها و نذورات مردمی به موکب بقیه‌الله، تاکنون حدود ۲۰ میلیارد ریال اقلام مختلف و نذورات جمع‌آوری و با ۱۲ خودرو سبک، سنگین و یخچال‌دار بارگیری شد.

دبیر اجرایی موکب بقیه‌الله ملایر این اقلام را شامل انواع مواد غذایی ووسایل مورد نیاز عنوان کرد و گفت: موکب بقیه‌الله ملایر از ۴ شهریور فعالیت خود را در کربلا و مسیر پیاده‌روی اربعین آغاز می‌کند و تا ۲ روز بعد از اربعین نیز برپا است.

بیات تصریح کرد: علاوه بر این اقلام، برای اسکان زائران وسایل و نیاز‌های موکب به صورت امانت تهیه و به کربلا ارسال شده که در این جهت دستگاه‌های اجرایی این شهرستان و مردم کمک‌های خود را ارسال کردند.

او گفت: ۱۵۰ نفر در حرفه‌های مختلف همچون آشپز، پزشک، نیرو‌های هلال احمر، نیرو‌های خدماتی و فرهنگی موکب بقیه‌الله را همراهی می‌کنند و همچنین ۶ روحانی نیز در موکب حضور دارند.

دبیر اجرایی موکب بقیه‌الله ملایر افزود: این موکب روزانه به ۷۰۰ تا یک‌هزار نفر اطعام دهی دارد و ایام شلوغ و پیک، خدمات‌دهی به چهار هزار نفر نیز می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.