۱۰ برابر شدن گشت‌های تعزیرات خراسان رضوی

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان در دولت سیزدهم حدود ۱۰ برابر افزایش داشته است.

سید مرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: تعداد گشت‌های مشترک در دولت دوازدهم ۴۹۴ اکیپ بود، درحالیکه طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم این تعداد به چهار هزار و ۴۳۷ اکیپ افزایش یافته است.

او افزود: طی ۲ سال گذشته ۱۵ هزار و ۸۴۹ بازرسی از واحدهای صنفی خراسان رضوی انجام شده و هفت هزار و ۳۷۲ فقره پرونده تخلف با میزان محکومیت ۳۸۷ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها در شعب، تسریع در مدت زمان اجرای احکام پرونده‌ها و برخورد قاطع و جدی با قاچاق کالا و ارز از مهمترین دستاوردهای این اداره کل در دولت سیزدهم است.

مدنی بیان کرد: همچنین در این مدت ادارات تعزیرات حکومتی در شهرستانهای «رشتخوار، خواف، درگز، جوین، کوهسرخ و سرخس» نیز تشکیل و فعال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بداد ما برسید
۰۹:۴۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
عدم تحویل تارا دستی فروردین ، اردیبهشت ، خرداد ، تیر ، مرداد و شهریور لطفا پیگیری کنید وقتی نمیتوانید تولید و تحویل دهید چرا از مردم پول دریافت میکنید ؟ آقایان نماینده مجلس اگر ناراحت نمیشوید و دیگر نیازی به خودرو سفارشی ندارید کار این مردم مظلوم را هم پیگیری نمایید . انتخابات از انچه که شما در آینه میبینید نزدیکتر است . با تشکر