حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام گفت: تلاش و دستاورد‌های دولت باید در سفره مردم هم دیده شود و باید برای تحقق این مهم بیشتر کوشید.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در شورای اداری و آیین افتتاح برنامه‌های هفته دولت که با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، به دستاورد‌های دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: نباید به هیچ عنوان به دستاورد‌های دولت مغرور شویم که این مساله یکی از آفت‌هاست و باعث می‌شود جلوی پیشرفت و تلاش بیشتر گرفته شود.

وی اظهار داشت: تصور اینکه به یک جایگاه خوبی رسیدیم و از حرکت و تلاش دست بکشیم، یک خطر است و آن‌چیزی که به این قطار و حرکت آن شدت می‌بخشد، کار و عمل جهادی است که باید مجاهدانه حرکت کرد.

به گفته وی، در کار و حرکت جهادی ضعف و تردید نیست و باید حرکت جهادی همچنان با شتاب پیش برده شود تا به اهداف نورانی دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود:هم‌اکنون آمار‌های که از پیشرفت و توسعه استان و کشور ارائه می‌شود، خوب است، اما باید ارزیابی شود که در چه بخش‌های باید بیشتر حرکت کرد و اولویت برنامه و طرح‌های توسعه در استان و کشور چیست.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: تلاش و دستاورد‌های دولت باید در سفره مردم هم دیده شود و باید برای تحقق این مهم بیشتر کوشید.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین نکونام، در کشور باید علاوه بر مهار تورم به مسائل و مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی نیز توجه کرد.

امام جمعه شهرکرد بر تلاش مسئولان برای افزایش رضایت مردم تاکید کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی اگر مردم ناراضی باشند و رضایت مردم جلب نشود هرچه تمام تلاش برای خدمت‌رسانی انجام شود بی‌فایده است و مردم‌داری و افزایش رضایت مردم باید اولویت کار‌ها قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به نزدیک شدن به اربعین حسینی و همچنین نخستین روز از هفته دولت گفت: بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت بهانه‌ای است که دولت در این مقطع یک بازشناسی و بازیابی از خود داشته باشد و ارزش‌های بالای خود را تبیین و زیبایی‌ها و دستاورد‌ها را بیان و قدرت‌ها را تقویت کند.

به گفته وی، دولتمردان باید ضعف‌ها را مورد توجه قرار دهند و نسبت به اصلاح آن‌ها کوشا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به رویکرد عزتمندانه دولت سیزدهم در همه عرصه‌های اقتصادی، دیپلماسی، اجتماعی و سیاسی اشاره کرد و گفت: رشد دیپلماسی در این دولت در واقع حاکم است و با عزت حرکت کرده و جهان را متوجه خودش کرده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه دشمن برای ضربه‌زدن به کشور، ادامه داد: مستکبران و حکومت‌های ظالم زمانی که می‌بینند، کشور ایران مستقل ایستاده و دشمنان نظام روز به روز به ضعف رفتند، از همه فرصت‌ها برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار