پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانی مثل رونالدو و نیمار شاید یک بار فقط به ایران بیاینداما باید خاطره خوبی داشته باشند.

محسن خلیلی پیشکسوت تیم فوتبال  پرسپولیس در باره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و میزبانی ایران از فوق ستاره‌های عربستان گفت: من یک بار به کره شمالی رفتم هنوز از من می‌پرسند که آن جا چگونه بود. بازیکنانی مثل رونالدو و نیمار شاید یک بار فقط به ایران بیایند و امیدوارم امکانات خوبی برای آن‌ها فراهم شود که بعدا وقتی از ایران رفتند، خاطره خوبی داشته باشند.

او افزود: باید طوری باشیم که بعدا نگویند چرا امکانات نبود و کمبود داشتند. امیدوارم بهترین میزبانی را از فوق ستاره‌ها داشته باشیم.

خلیلی درباره بازی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان گفت: این بازی‌ها را اصلا نمی‌توان پیش بینی کرد. تیم‌های ایرانی اتفاقات عجیبی در این مسابقات رقم زده‌اند.  تیم‌های عربی  اسم‌های بزرگی دارند، اما هنوز تیم متحد و شاخصی از نظر تاکتیکی نیستند و ما می‌توانیم استفاده کنیم.

او ادامه داد: نساجی به جز الهلال، شانس بالایی برای صعود دارد. سپاهان و پرسپولیس هم کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی دارند. تنها مشکل پرسپولیس نسبت به سپاهان این است که خط حمله ناقص‌تری دارد. از عقب تا جلو پرسپولیس بازیکنان ملی و بزرگی هستند و تنها مشکل پرسپولیس نبود یک مهاجم کامل کنار شهاب زاهدی است. سپاهان با وجود این هواداران زیادی که دارد و بازیکنان خوبی مثل شهریار، فرشاد و رامین می‌تواند شانس صعود باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار