حسین شهریاری گفت: رونالدو چند سال پیش نتوانست  پنالتی  اش را برابر بیرانوند گل کند و اکنون هم موفق نمی شود.

حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی سرخپوشان با تیم‌های النصر، الدحیل و استقلال تاجیکستان در این رقابت‌ها اظهار کرد: به نظرم در گروه خوبی قرار گرفتیم  و پرسپولیس از همه این تیم‌ها قوی‌تر است  و می‌تواند از گروهش صعود کند.  

وی درباره رویارویی با یاران رونالدو را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: رونالدو قابل احترام است، اما او همان کسی است که ۸ سال پیش نتوانست  پنالتی  اش را برابر بیرانوند گل کند و  اکنون خیلی پیر‌تر شده است و این بازیکن نمی‌تواند  کاری کند و فقط اسم است. امیدوارم  تیم پرسپولیس با نیرو‌های خوب، جوان و باقدرت بتواند در گروهش موفق شود.  

شهریاری درباره اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا  از VAR باید استفاده شود و اینکه پرسپولیس با این شرایط می‌تواند از حریفان آسیایی خود در ورزشگاه آزادی میزبانی کند، گفت: این موضوع را باید از فدراسیون فوتبال سوال کنید که آیا آمادگی ورود VAR ره به ایران دارند یا نه!

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات درودگر مبنی بر میزبانی نمایندگان ایران در کشور قطر و امارات در صورت  نداشتن VAR در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من این موضوع را نشنیدم، اما امیدوارم VAR  را در ورزشگاه‌ها نصب کنند تا به جای دیگری نرویم.  

او درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند از گروهش صعود کند، گفت: بله، تیم پرانرژی و قوی همراه با کادر مجرب و  بسیار خوبی داریم و باشگاه هم مدیریت خوبی دارد و همه دست به دست هم می‌دهیم که ان شا الله نتیجه بگیریم و از اسم‌های کسی نمی‌ترسیم. این اسامی ۸ سال پیش نتوانستند برابر بیرانوند کاری انجام بدهند. پرسپولیس هم مثل تیم ملی است و مشکل خاصی به وجود نمی‌آید. ما به تیم خود اعتقاد و باور داریم و این موضوع باعث می‌شود که موفق شویم. به امید خدا تا فینال هم می‌توانیم پیش برویم.  

شهریاری درباره وضعیت خرید بازیکن خارجی گفت: تا جایی که می دانم باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم در حال مذاکره با گزینه های اروپایی برای پست مهاجم است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
ببین کیا شدن مدیر که تیم النصر رو فقط به رونالدو می‌شناسه بعدم میگه چون رونالدو پنالتی شو گل نکرده دیگه حالا هیچ کاری نمیتونه بکنه خخخخ منتظر دیدارهای النصر با تیم سوگلی تون هستم خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
نوبتی هم باشه نوبت کریس رونالدو هس که بگه چیطوری بیرو خخخ
آخرین اخبار