معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فرایند جذب و تدوین برنامههای حمایتی برای این کودکان با شرایط کودک استثنایی و بیماری سخت علاج است.
وجیهه فاضل افزود: کارشناسان اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان به عنوان مسئول پیگیری این کودکان، ابتدا وضع آموزشپذیر یا آموزشناپذیر بودن آنان را مشخصو سپس بهمنظور جذب کودکان با شرایط آموزشپذیر برای سال تحصیلی جدید در مهر ۱۴۰۲ اقدام کند.
او اضافه کرد: شناسایی، جذب و آموزش کودکان بازمانده از تحصیل فرایندی است که بهعنوان یکی از مهمترین رسالتهای آموزش و پرورش استان اصفهان، در همه ماههای سال در دستور کار معاونت آموزش ابتدایی است.