سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، گفت: به مناسبت هفته دولت، بازارچه تنظیم بازار جهاد کشاورزی برای عرضه مستقیم اقلام و محصولات اساسی و مصرفی افتتاح شد.

محمدعلی حاتمی زاده سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: شهروندان می‌توانند در بازارچه تنظیم بازار  اقلام مصرفی و اساسی خود همچون گوشت مرغ، گوشت دام سبک و سنگین و سایر ماکیان، میوه، قند و شکر و دیگر اقلام پرمصرف را با قیمت تنظیم بازار و با ۱۰ تا ۳۰ درصد کمتر از قیمت بازار، تهیه کنند.

او افزود: جهاد کشاورزی قصد هیچگونه دخالت در بازار و کسب و کار مردم را ندارد و این بازارچه با تصویب ستاد تنظیم بازار بوجود آمده تا مردم بر قیمت‌های اصلی کالا‌های اساسی تا حدودی اشراف داشته باشند.

حاتمی زاده ادامه داد: برخی از کالا‌های اساسی همچون برنج را بدلیل اینکه ما در استان خودمان تولید کننده آن‌ها نیستیم از تولید کنندگان خارج از استان مستقیما تهیه کردیم و تقدیم شهروندان عزیز می‌کنیم.

به گفته او گوشت گرم تنظیم بازار وارداتی که گوشت دام سبک نرنده هست به قیمت کمتر از سیصد هزار تومان و گوشت مرغ با قیمت ۷۵ هزار تومان در این بازارچه عرضه می‌شود.

حاتمی زاده گفت: این بازارچه تا زمانی که مسئولین ستاد تنظیم بازار استان تشخیص بدهند، در همین مکان یعنی بلوار دانشجو قبل از میدان امام حسین، سازمان جهاد کشاورزی استان دایر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Kia
۱۵:۵۳ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
آدرس این بازارچه کجاست؟
آخرین اخبار