سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان عرضه مستقیم ۶۰۶ تن انواع کالا‌های اساسی در نمایشگاه‌های اهواز خبر داد.

عبدالهادی فرخ تبار سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا‌های اساسی در ۱۱ نقطه از شهر اهواز و شهرستان‌های آبادان و بهبهان و هر نمایشگاه با سه غرفه از ۱۷ اسفند به مدت پنج روز دایر شده است که با توجه به استقبال مردم عزیز پیگیری‌ها برای تمدید زمان برپایی این نمایشگاه ادامه دارد.

او   افزود:  اقلامی از جمله مرغ منجمد، گوشت منجمد، شکر و برنج (از محل سهمیه کالا‌های اساسی با قیمت دولتی) و سایر اقلام نظیر تخم مرغ، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و ... نیز در این نمایشگاه‌ها عرضه  شده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تاکنون ۱۱۰ تن مرغ، ۵۳ تن گوشت، ۱۱۵ تن شکر و ۳۲۸ تن برنج در این نمایشگاه‌ها توزیع شده است.

آقای فرخ تبار با اشاره به عرضه کالا‌های اساسی با هدف تنظیم بازار ادامه داد: با هدف تنظیم بازار کالا‌های اساسی و رفاه حال هم استانی‌ها یک هزار و ۴۳۵ تن برنج، ۵۱۰ تن گوشت منجمد و ۳۱۵ تن مرغ منجمد در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.