مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای طرح پویش راه نجات به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) و ساخت ۱۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور‌های مواصلاتی استان همدان خبر داد.

مهرداد آهکی گفت: اجرای طرح پویش راه نجات در آزادراه کربلا مجتمع خدماتی رفاهی پارس واقع در۶۳ کیلومتری آزادراه همدان- ساوه لاین برگشت با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی، آموزشی آغاز شده و تا پایان مراسم اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

او گفت: هم اکنون ۴۲ مجتمع خدماتی رفاهی فعال در استان همدان وجود دارد که این تعداد تا پایان سال به ۴۴ باب افزایش می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از احداث ۱۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در جاده‌های این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در محور‌های مواصلاتی استان با پیشرفت فیزیکی متوسط ۵۰ درصد در حال احداث است.

آهگی گفت: ۳۰ مجوز برای ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در سطح محور‌های استان صادر شده و هم اکنون نیز ۲۰ پرونده نیز در حال استعلام و صدور مجوز تأسیس مجتمع‌های خدماتی و رفاهی است.

او گفت: میزان اشتغال مجتمع‌های خدماتی رفاهی در همدان ۴۰۰ نفر است که پیش‌بینی می‌شود میزان اشتغال تا پایان سال جاری به ۴۵۰ نفر برسد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه سالانه میلیون‌ها نفر از جاده‌های استان همدان تردد می‌کنند، گفت: این استان علاوه بر مسیر‌های داخلی، مسیر‌های بین المللی به سمت عراق را نیز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام وخسته نباشید از زحماتتون ، مهندس یک وقتی را برای راه های بین روستای قرار بدهید به جهت اینکه حریم راه های روستایی بالای 50 درصد تصرف وتبدیل به خطر بالقوه شده اند.