معاون استاندار:

صداقت، شفافیت و پرهیز از بزرگنمایی مبنای کار روابط عمومی ها باشد

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تغییر روش بر مبنای شفافیت، صداقت و پرهیز از بزرگنمایی و اطلاع رسانی واقعی از رخدادها مبنای کار مجموعه روابط عمومی ها باشد.

 روابط عمومی استانداری، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان بیان داشت: اقناع مخاطبین با روش‌های منسوخ و معمولی اتفاق نمی افتد و باید روشهای نوین اطلاع رسانی را جایگزین کنید.

وی افزود: هم افزایی و استفاده از شیوه‌‌های نوین و بهره گیری از همه ابزارها می‌تواند در برقراری ارتباط مثبت با جامعه هدف تاثیرگذار باشد.  

  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت:  تاثیرات روانی کارهای انجام شده و اقدامات دولت در سطوح  مختلف جامعه به میزان اخبار مثبت منتشر شده بستگی دارد.

رضا شریفی با اشاره به  اثرگذاری جنگ شناختی بر افکار عمومی اظهار داشت: با توجه به کارهای مناسب و تاثیرگذار برای توسعه استان، خدمات  انجام شده برای مردم روایتگری شود.

معاون استاندار با تاکید بر لزوم آسیب شناسی امر ارتباطات و روابط عمومی اذعان کرد: عدم توجه مدیران به جایگاه روابط عمومی‌ها و همچنین عدم دسترسی به اطلاعات توسط روابط‌عمومی‌ها از عوامل این آسیب جدی در ایجاد ارتباط با جامعه است.

شریفی تصریح کرد: رسانه گریزی و نخبه گریزی برخی مدیران نیز از جمله دیگر آسیب‌های ارتباط با مردم است.

وی بیان داشت: در اطلاع رسانی اقدامات دستگاههای اجرایی بایستی صداقت؛ اصل و مبنا باشد چرا که در این صورت اطلاعات ارائه شده باور پذیر خواهد بود. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار افزود: در عرصه روایتگری و فضای مجازی آنگونه که باید، انگاره‌های مثبت تقویت نشده، که بخشی از این کوتاهی مربوط به مسائل داخلی و برخی نیز به مسائل خارجی مرتبط است.

 شریفی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت اصحاب رسانه، کانون‌های مساجد، سران طوایف، معتمدین، ریش سفیدان و روحانیت و استفاده از شیوه‌های نوین و انجام کار تلفیقی و ترکیبی و پرهیز از عملکرد جزیره‌ای بایستی مد نظر مسئولان باشد.

وی بیان داشت: انسجام و اجماع در کار با توجه به اینکه در جبهه مقابل علیه ما یک انسجام و ناتو فرهنگی شکل گرفته باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در پایان به تبدیل شدن استان به یک کارگاه عمرانی از شمال تا جنوب اشاره کرد و گفت: با افزایش اختیارات استاندار محترم، شاهد ارتقاء ساختار عمرانی و کلی استان خواهیم بود.

 

    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار