شهردار منطقه ۱۹ از ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی رایگان به کودکان کم برخوردار در محلات ۱۳ گانه همزمان با زاد روز ابن سینا و گرامیداشت مقام پزشک خبر داد.

تورج فرهادی همزمان با زاد روز ابن سینا و گرامیداشت مقام پزشک گفت: بزرگداشت روز پزشک با هدف پاسداشت مقام و منزلت پزشکان، ترویج فرهنگ ارائه خدمات جهادی و تکریم پزشکان ایثارگر و داوطلب با شعار " ایستاده‌ای تا امید بماند " برگزار می‌شود.

او با اشاره به فرهنگ ایثار و نوع دوستی پزشکان که در قالب دو تیم جهادی تخصصی به ۲۰۰ شهروند در ناحیه ۴ و نعمت آباد خدمت رسانی کردند گفت: در این هفته نیز خدمات دندانپزشکی ویژه کودکان کم برخوردار با مشارکت گروه جهادی نورآوران سلامت در محله عبدل آباد و خدمات سلامت در کوره پزخانه دولتخواه مستقر می‌شود.

ضمن اینکه خدمات رایگان پزشکی شامل تست قند و فشار خون، ویزیت و غربالگری شاخص توده بدنی در خانه‌های سلامت محلات این منطقه نیز ارائه می‌شود.

فرهادی بیان کرد: مسابقه‌ای با عنوان " خاطرات من با پزشک محله " ویژه کودکان در منطقه برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: استقرار میز‌های خدمات سلامت و ارائه خدمات گسترده غربالگری در محلات برای افراد آسیب پذیر از جمله سالمندان و کودکان، ارائه خدمات رایگان ویزیت تخصصی پزشکی در درمانگاه منطقه با ارائه معرفی نامه، بازدید از درمانگاه‌های شهرداری منطقه، تقدیر از پزشکان، نصب بنر‌های اطلاع رسانی و انتشار طرح‌های گرامیداشت هفته پزشک در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار