۸۳ درصد باشگاه‌های ورزشی گناباد بدون مجوز هستند

فقط ۱۷ درصد از مجموع ۴۵ باشگاه ورزشی شهرستان گناباد در استان خراسان رضوی دارای مجوز فعالیت اند و ۸۳ درصد مابقی بدون مجوز هستند.

علی اصغر اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: از مجموع ۴۵ باشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان گناباد هشت باشگاه تاکنون برای دریافت مجوز اقدام کردند و مجوز برای آن‌ها صادر شده و متصدیان بقیه باشگاه‌ها اقدام نخست برای اخذ مجوز را انجام داده اند و مدارک این باشگاه‌ها در دست بررسی است.

او افزود: با پیگیری‌های انجام شده متصدیان حدود ۴۰ باشگاه ورزشی برای اخذ مجوز اقدام کردند و با اخذ مجوز تمامی باشگاه‌ها این مشکلات کاهش می‌یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد ادامه داد: بعد از اخذ مجوز باشگاه‌های ورزشی صلاحیت موسسان و مدیران داخلی بررسی و امکان تایید صلاحیت مربیان رشته‌های ورزشی به تفکیک ورزش‌های بانوان و مردان در راستای قوانین انجام می‌شود و در مجموع خانواده‌ها با دلگرمی بیشتری به ورزش می‌پردازند.

اکبری بیان کرد: فعالیت باشگاه‌های ورزشی غیرمجاز آسیب‌های زیادی برای ورزشکاران به دنبال دارد و در صورت بروز اتفاق و حادثه‌ای برای ورزشکاران، مشکلاتی برای فعالان این بخش ایجاد می‌شود.

او افزایش نظارت و ساماندهی باشگاه‌های ورزشی را رویکرد مهم اداره ورزش و جوانان گناباد ذکر کرد و از متصدیان این باشگاه‌ها خواست که از طریق مسئولان ذیربط مجوز لازم را بگیرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد تاکید کرد: فعالیت باشگاه ها، منوط به اخذ مجوز و صدور پروانه فعالیت قانونی است و طبق قانون هر فعالیت ورزشی که در منطقه انجام می‌شود باید زیر نظر اداره ورزش و جوانان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار