فرماندار سیرجان گفت: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در سیرجان ۱۵ شهریور از میدان امام علی (ع) آغاز می شود و تا حرم امامزاده علی (ع) ادامه دارد.

علی یعقوبی پور گفت: پیاده روی اربعین به عنوان بزرگ ترین گردهمایی مذهبی تبدیل به حرکتی جهانی شده است که نشان از ماندگاری قیام اباعبدالله الحسین (ع)  و عشق و ارادت شیعیان به ایشان است.

او با بیان اینکه پیاده روی جاماندگان اربعین در سیرجان فرصتی برای جاماندگان اربعین حسینی است، افزود: این مراسم، چندین سال به طور خودجوش و با استقبال خوب مردم دیار دارالحسین (ع) شکل گرفته است و دستگاه‌های دولتی و خدمات رسان نیز با این خیل عاشقان امام حسین (ع) همراه بوده اند و امسال نیز باید ضمن رفع کاستی‌های سال‌های گذشته، مراسم جاماندگان بهتر از قبل برگزار شود.

یعقوبی پور با بیان اینکه آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر نیز در خدمت زوار بوده و جا به جایی عزاداران نیز به همت شهرداری سیرجان و در صورت نیاز از اتوبوس‌های شرکت‌های فعال منطقه گل گهر انجام می‌شود، تصریح کرد: مراسم پیاده روی  برای دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی و ارادتمندان امام حسین (ع) در روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه مصادف با اربعین حسینی از میدان امام علی (ع) آغاز می شود و تا حرم مطهر امام زاده علی (ع) به پایان می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار