۱۱ هزار و ۱۵۱ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری رفع تصرف شد.

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر محصور نمودن غیر قانونی و شروع به ساخت و ساز و تغییر کاربری در بخش قابل توجهی از اراضی ملی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار رابطان امنیت اقتصادی و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح پس از هماهنگی قضائی و حضور نمایندگان از اداره منابع طبیعی استان مازندران نسبت به آزادسازی و خلع ید زمین مذکور به متراژ ۱۱ هزار و ۱۵۱ متر مربع در اراضی ملی به صورت غیر قانونی تصرف شده بود اقدام کردند.

سرهنگ محمد پور گفت: در این عملیات تمام اراضی و دیوار کشی‌های دور زمین با حضور مجموعه این پلیس و همه مسئولین مربوطه تخریب و اعاده به وضع سابق شد و به سازمان شاکی (اداره منابع طبیعی استان مازندران) تحویل شد.

او ارزش زمین رها سازی شده را برابر نظر کارشناسان ۲۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور گفت: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفین اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.