فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی اراضی کشاورزی به ارزش ۲۷۰ میلیارد ریال در شهرستان رامسر خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر محصور نمودن غیر قانونی و شروع به ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین‌های کشاورزی در مناطق جنگلی شهرستان رامسر، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی و انتظامی شهرستان رامسر پس از هماهنگی قضائی و حضور نمایندگان از اداره جهاد کشاورزی استان مازندران نسبت به آزادسازی زمین‌های مذکور به متراژ ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع در اراضی کشاورزی به صورت غیر قانونی تغییرکاربری داده شد، اقدام کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در این عملیات تمام اراضی که تغییر کاربری داده شده بود رها سازی و به سازمان جهاد کشاورزی تحویل شد، گفت: ارزش زمین رها سازی شده برابر نظر کارشناسان ۲۷۰ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفین و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.