رییس پلیس راهور تهران گفت: رانندگانی که خودرو آن‌ها خراب شده اولین اقدامی که انجام می‌دهند این است که خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست هدایت کرده و مثلث شبرنگ را در فاصله ۷۰ متری از خودروی خود قرار دهند.

سردار حمیدی رییس پلیس راهور تهران اظهار کرد:  متاسفانه یکی از معضلاتی که سال گذشته داشتیم موضوع حمل خودروهای دچار نقص توسط  خودروهای امدادی فاقد مجوز  بود .

وی افزود: بعضا شخصی وانت نیسانی  تهیه  و به ابتدایی ترین وسایل نیز تجهیز می کرد و در بزرگراهها بدون آنکه صلاحیت داشته باشد و یا حتی تخصصی دیده باشد اقدام به امداد رسانی غیر مجاز  به خودروهای  شهروندان می کرد .

سردار حمیدی  بیان داشت : بر سر  همین موضوع چون این افراد تجهیزات مناسب  و حرفه ای  و تخصصی نداشتند، این امدادخودروها باعث  ایجاد تصادف نیز می شدند .

رییس پلیس راهور تهران افزود :  خیلی پیش می آمد و شاهد بودیم که همین افرادی که در حال امداد رسانی و یا انتقال خودروها بودند و اعتماد کاذبی که به آنها می شد ، باعث  تصادف های شدید و خطرناک می  شدند  .

وی  گفت : مردم نباید به هر  امداد خودرویی اعتماد و توجه کنند و با ساز  و کاری که اعلام می شود ، نسبت به امداد خواهی از  امدادخودروهای مجاز اقدام نمایند.

سردار حمیدی افزود : رانندگانی که خودروهای آنها خراب شده  اولین اقدامی که انجام می دهند این است که خودروی  خود را به منتهی الیه سمت راست هدایت نموده  و  مثلث  شبرنگ را در  فاصله 70 متری  از  خودروی خود قرار دهند .

سردار حمیدی گفت: اگر نیاز شد که خودروی  شهروندان توسط  امداد خودروها به تعمیرگاه منتقل شود و نیاز  به تعمیر  در  محل توسط  این افراد را داشت می توانند با بارکد آن وسیله امدادی  توسط  اسکن از  طریق گوشی همراه خود از  مجاز  بودن فرد و وسیله امدادی آن با خبر  و مطلع شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
مگه ماشینای مجاز پلاک ندارن و برا شناسایی اونا اینهمه دنگ و فنگ برا مردم گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۱:۲۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
سردار شما ماشین گرون سوار میشی گیر امدادی های نیافتادی تا ببینی چه پولی ازت طلب میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
من یک شلنگ ماشینم سوراخ بود چهارصد هزینه اش بود اینها بردن تعمیر گاه بیست و هفت میلیون فاکتور به من دادن
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۰۸:۳۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
خسته نباشی سردار ،چقدر توضیحات شما کامل بود ،،????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
اخه شما یه حرفی میزنید سروته نداره
ماشین من توجاده خراب شده زنگ بزنم امدادخودرو بیاد اگه بارکدنداشت ومجازنبود بهش بگم بره من اونجابمونم چه غلطی بکنم
پس مجبوری به هر نیسانی که بیاد التماس میکنم منو به یه جایی برسونه و خدابهش سلامتی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
چرا امداد خودرو فاقد مجوز را اجازه تردد در جاده میدهید شما که برای عوارض بی ارزش سریعا پیامک می زنید چگونه است که جلوی این خلاف را نمی گیرید؟
آخرین اخبار