فرمانده پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید این رژیم در مرکز یک بحران بی سابقه قرار دارد.

«دن حالوتس» فرمانده پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد که صهیونیست‌ها در مرکز یک بحران قرار دارند اما نخست وزیر این رژیم نه تنها بدنبال راه‌حل نیست بلکه اصل مشکل است.

او به شدت از نمایندگان احزاب معارض به خاطر پیشنهاد شرکت در کابینه بنیامین نتانیاهو در مقابل توقف اصلاحات قضایی انتقاد کرد.

این مقام سابق صهیونیستی در جمع معترضان به لایحه اصلاحات قضایی در منطقه «رحوفوت» در جنوب تل آویو گفت: «متان کهانا» نماینده کنست از حزب «وحدت» خواستار مشارکت در تشکیل کابینه به ریاست متهمی به نام نتانیاهو شده است و به او وعده داده که به مدت دوسال هیچ نگرانی نسبت به محاکمه شدن نداشته باشد.

حالوتس افزود: نفر دوم «الیعازر شتیرن» به نمایندگی از حزب «یش عتید» نیز چنین درخواستی را داشته است. آیا شما دیوانه شده اید؟ شما فقط نماینده حزب خود هستید و نه نماینده مردمی که ۳۳ هفته در حال مبارزه هستند.

وی از «اسحاق هرتسوگ» رئیس رژیم صهیونیستی نیز انتقاد کرد و اظهار داشت: او در ایجاد یک توهم درباره امکان حل بحران کنونی، شریک است.

شایان ذکر است بحران امتناع از خدمت سربازی در بین نیرو‌های ذخیره ارتش دشمن صهیونیستی که با خلبانان و افسران ارشد نیروی هوایی این رژیم آغاز شد و به نیرو‌های کادری و دائمی نیز سرایت پیدا کرد، در حال افزایش چشمگیر است و به نظر می‌رسد اوج آن در ماه آینده خواهد بود.

اوج این بحران در ماه سپتامبر باشد که دیوان عالی دادگستری برای بررسی قانون موسوم به لغو «برهان معقولیت» تشکیل جلسه می‌دهد و خلبانانی که از حضور در پرواز‌های آموزشی خودداری می‌کنند یک ماه فرصت خواهند داشت برای حفظ آمادگی عملیاتی خود به محل کار برگردند و پرواز کنند، اما به نظر می‌رسد که اکثر آن‌ها قصد بازگشت ندارند و این مساله اوضاع را بدتر می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
این بی شربفها میدونن نابودیشون نزدیک شده برای همین دارن دنیا رو وارد بحران میکنن .. یکیش همین قرآن آتش زدن.. میخوان جنگ اعتقادی و مذهبی راه بندازن تا بحرانهای داخلی خودشون رو پنهان کنن مثلا

خبر مرگتون بیاد ان شاءالله تا دنیا نفس راحتی بکشه از دست شما وحوش بی همه چیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
بداد ما برسید
۲۲:۲۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
ارسال دعوتنامه و درخواست تکمیل وجه توسط ایران خودرو به منزله آماده بودن خودرو جهت تحویل است. چرا برای خودرویی که باید اردیبهشت ماه تحویل داده شود، دعوت نامه تکمیل وجه فرستادند و بعد از گذشت سه ماه خودرو آماده نشده و هیچکس در مجموعه ایران خودرو پاسخگو نیست. اگر امکان تحویل نداشتند چرا دعوتنامه تکمیل وجه فرستاده شده است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
به وقتش حق اسرائیلو میزاریم کف دستش اما؛
«ایرانخودرو هم باید ادب بشه»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
خدا نکنه نتانیاهو دوباره پا بگیره که از فرعون هم بدتره
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۹:۲۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
دعا از سلاح هم قدرتمند تر هست
این تقاص گناه اسرائل و آه و دعا مردم هست
آخرین اخبار