نظامیان صهیونیستی که درپی مجریان عملیات الحواره هستند صبح امروز به ظن فلسطینی بودن چند شهرک‌نشینان به آنان شلیک کردند.

رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه)، یک شهرک‌نشین را به‌اشتباه در شمال کرانه باختری هدف قرار داد.

ارتش در بیانیه‌ای که در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر) منتشر شد، اعلام کرد نیرو‌های این رژیم صبح امروز به سرعت به منطقه‌ای که تعدادی فرد نقابدار در نزدیکی شهرک «معالیه لیفونا» در جنوب نابلس در آن حضور داشتند، رفتند.  نظامیان این رژیم بعد از تعقیب و گریز افراد نقابدار به سمت آن‌ها تیراندازی کردند به نحوی که یکی از آن‌ها مجروح شد.

نظامیان صهیونیستی سپس اذعان کرد که افراد مظنون نقابدار تعدادی شهرک‌نشین بوده‌اند و فرد مجروح برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز در حالی به شهرک‌نشینان مشکوک شد و به سمت آن‌ها تیراندازی کرده که از روز گذشته همچنان به دنبال عاملان عملیات حواره در شمال کرانه باختری است.

روز گذشته، چند فلسطینی در اقدامی توانستند دو شهرک‌نشین صهیونیست را در منطقه حواره واقع در شمال کرانه باختری به هلاکت برسانند و محل را ترک کنند. منابع صهیونیستی ادعا کردند که برآوردها حاکی از آن است که مجری عملیات به سمت نابلس و مناطق مجاور آن رفته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
به نظر من سربازهای اسرا ئیلی باید دست از پشتیبانی رژیم خود دست بر دارند و دست دوستی به طرف مردم فلسطین دراز کرده ویک دولت فرا گیر که با رای تمامی اقشار مردم فلسطین یک دولت همه پسند با رای ملت فلسطین روی کار بیاید وبه اعتقادات دینی ومذهبی همه اقشار احترام بگذارد و از این همه کودک کُشی وجنایت وخونریزی دست بر دارد
آخرین اخبار