دومین جلسه شورای فنی استان تهران به ریاست «علیرضا فخاری» استاندار تهران و دبیری «سید محمدرضا گلدانی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ۲۹ مرداد در استانداری تهران برگزار شد.

استاندار تهران در نشست شورای فنی استان تهران اظهار داشت: تا تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام، هیچ پروژه جدیدی در سطح استان تهران تعریف نخواهد شد.

وی با اشاره به انتظارات چندین ساله مردم برای استفاده از طرح‌های عمرانی و خدماتی اظهار داشت: ده‌ها طرح عمرانی نیمه کاره از سالیان متمادی در استان تهران وجود دارد که ضمن معرفی مدیران، ناظران و پیمانکاران متخلف، گزارش کار جدید با حضور دستگاه‌های مربوطه و نظارتی تهیه و ادامه ساخت پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

 «فخاری»، کمبود اعتبار را از مهمترین عوامل رهاسازی پروژه‌ها بیان کرد و یادآور شد: طرح‌هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی برای ادامه ساخت و بهره برداری دارد، مشخص و در اسرع وقت تعیین تکلیف می‌شود.

وی بهره برداری به موقع از طرح‌های عمرانی را جلوگیری از اتلاف منابع و محافظت از بیت المال بیان و خاطر نشان کرد: همه ما در قبال عدم تصمیم گیری بجا و شایسته، مسؤلیم و عواقب آن نیز متوجه ما خواهد بود.

در ابتدای جلسه، «سید محمدرضا گلدانی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از متمرکز کردن اجرای پروژه‌های ساختمانی در ادارات کل «راه و شهرسازی» و «نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران» و منع ۱۶ دستگاه اجرایی از احداث پروژه، خبر داد.

وی افزود: انجام پروژه‌های مطالعاتی فنی و اجرایی در راستای ارتقای کیفیت و کاهش هزینه و همچنین زمان اجرای پروژه‌های عمرانی منطبق با سند نظام فنی و اجرایی کشور را از اقدامات انجام شده در راستای کاهش مشکلات موجود بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار