در جلسه بررسی مشکلات طرح عمرانی پیاده راه سازی مرکز شهر اراک شهرداری مکلف شد ظرف یک هفته اصلاحات لازم را انجام دهد.

در جلسه بررسی مشکلات طرح عمرانی پیاده راه سازی مرکز شهر اراک برای اجرای عملیات عمرانی مقرر شد شهرداری در مدت یک هفته اصلاحات هندسی مورد نیاز سه نقطه خیابان‌های عمار یاسر، ادبجو و زیر پل خیبر که توسط مشاور ارائه شد را اجرا کند.

اسدی معاون عمرانی استانداری مرکزی در این با بیان اینکه مرحله اول اجرای این طرح ، تخلیه منطقه از خودروهاست گفت:ملاحظات اجتماعی برای اجرای آن باید رعایت شود.

اسدی با تاکید بر اینکه اولین و مهمترین‌ترین مرحله اجرای طرح، ساماندهی تردد خودروهاست، افزود: برای جلوگیری از بار ترافیکی باید اصلاح هندسی در بعضی از معابر ایجاد شود.

او اضافه کرد: با اتمام عملیات اجرایی اصلاح هندسی توسط شهرداری برنامه زمانبندی طرح پیاده راه توسط مشاور تهیه می‌شود که در جلسه بعد جزئیات بیشتری را بررسی و تصمیم گیری خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
شهرداری اراک باید جلوی تخلفات زیربنایی در ساختمان های در حال احداث را بگیرد . شورای شهر اراک باید جریمه سنگین برای ساختمان های دارای خلاف زیربنایی در نظر بگیرد .
Iran (Islamic Republic of)
شهروند و جانباز جنگ
۱۱:۴۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
اگر بخواهیم از نظر مهندسی و معماری شهری ، اراک را نگاه کنیم ، می‌توان به قطعیت گفت که اراک نه یک شهر ( و به دروغ کلانشهر، آنهم با جمعیت ۵۳۰ هزار نفری ) در واقع یک روستای بزرگ است و نه یک شهر ، بسیاری از معابر خودرویی اصلی در مرکز شهر یک سری کوچه پس کوچه های باریک و تودرتوی است که اصلا معبر وسایط نقلیه نمی‌توانند باشند ، خلاصه آنکه اراک به عنوان یک مرکز استان بسیار توسعه نیافته است و هیچ امکانات شهری مناسبی ندارد ، با بوستانهای کم ، نازیبا و بیابانی شده ، مبلمان شهری افتضاح و حمل و نقل عمومی بسیار ناکارآمد و....
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
شهرداری با بساز و بفروش ها در تخلفات ساختمانی شریک است . چرا شهرداری جلوی تخلفات زیربنایی ساختمانها را که از فونداسیون انجام میشود ، نمی‌گیرد؟؟ تخلفات زیربنایی عامل کمبود پارکینگ و ترافیک و آلودگی هوای اراک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
برا دوچرخه سواری مسیر بذارید تا بازار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
بااینهمه خودرو چه میکنید فقط تولید خودرو وشهر بدون پارکینگ خیابانها را هم به پیاده راه تبدیل میکنید ،بیچاره سلطان آباد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
حقوقی که شهر داری اراک به پرسنل خود پرداخت میکند خصوصا رده های بالا از حقوق آلومینوم و پتروشیمی بالاتر است و پرسنل بسیار کم کاری هم دارد این وعده تحقق نخواهد یافت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
از پیاده راه امیرکبیر چه نتیجه ای گرفتید. جز اینکه شده محل کشف حجاب و تجمعات بی خود!
این کار هیچ نفعی برای مردم نداره. البته برای عده‌ کمی برای مسخره بازی نه تفریح
آخرین اخبار