سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد، عرصه‌هایی را برای عرضه محصولات کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار داده است.

علی ایزدی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان این سازمان مکان‌هایی را در اختیار تولید کنندگان به ویژه کشاورزان قرار داده است تا بتوانند بدون واسطه محصولات خود را به فروش برسانند.

وی افزود: اجرای این طرح موجب شده علاوه‌بر کوتاه کردن دست دلالان از بازار به ویژه بازار محصولات کشاورزی، مصرف کننده نیز به قیمت متعارف کالای خود را تهیه کند.


بیشتر بخوانید


ایزدی اضافه کرد: در حال حاضر بازار روز‌ها آماده هستند تا کشاورزان محصولات خود را به صورت مستقیم عرضه کنند همچنین در بازارچه ولیعصر نیز آماده سازی می‌شود تا تولیدکنندگان محصولات خود را عرضه کنند.

وی ادامه داد: جهت استفاده از این ظرفیت‌ها کافی است تولید کننده و یا کشاورزان به سازمان مراجعه نمایند تا محل استقرار آن‌ها هماهنگ و سپس شروع به کار کنند.

ایزدی با بیان اینکه در حال حاضر پنجشنبه بازار در امیرکبیر، یکشنبه بازار در فردوسی شمالی و سه شنبه بازار در منظریه فعال است، اظهار کرد: کشاورزان می‌توانند در مکان‌هایی پیش‌بینی شده به صورت روزانه فعالیت و محصولات خود را عرضه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار