دشتی اردکانی گفت:اگر مالک آپارتمانی بدهی در کمیسیون ماده صد دارد می تواند با پرداخت بدهی پایان کار واحد خود و صورت مجلس، تفکیکی مجزا برای واحدخود بگیرد.

دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان و دبیر کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از چهل سال است که صاحبان مالک‌های آپارتمانی دچار مشکلاتی در زمینه دریافت صورت مجلس تفکیکی هستند.
 
او افزود: مقررشد طبق مصوبه کمیسیون برنامه هفتم اگر واحدآپارتمانی فقط بدهی کمیسیون ماده صد داشت مالک آن واحد با پرداخت بدهی هم پایان کار برای واحد خود بگیرد و هم صورت مجلس تفکیکی توسط املاک و اسناد کشور برای آن واحد صادر شود. 
 
دشتی اردکانی ادامه داد: در گذشته در مجتمع‌های آپارتمانی باید پایان کار و صورت مجلس تفکیکی برای همه مجموع ساختمان صادر می‌شد که مشکلاتی برای مالکان واحد‌ها ایجاد کرده بود، ولی امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس شورای اسلامی مصوب کرد اگر کمیسیون ماده صد فقط برای آن واحدآپارتمانی بدهی تعیین کرد، مالک واحد با پرداخت بدهی خود هم پایان کار برای واحد خود بگیرد و هم صورت مجلس تفکیکی واحد خود را دریافت کند. 
 
دبیر کمیسیون تلفیق برنامه هفتم اضافه کرد: این طرح اکنون بعد از تصویب در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و تصویب در شورای نگهبان لازم الاجرا خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.