مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

حسینعلی مقصودی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حدود یک هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری تا پایان سال تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با حل مشکل بیمه و پرداخت مابه‌التفاوت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن تا ۲ ماه آینده ۴۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان تحویل متقاضیان داده می‌شود.

وی افزود: طی چهار سال باید در استان ۵۷ هزار واحد مسکونی ساخته شود که از این میزان ۱۴ هزار مسکن روستایی و مابقی مسکن شهری، خودمالکی و بافت فرسوده است.

مقصودی اضافه کرد: طی یک سال گذشته اقدامات قابل توجهی در حوزه تامین زمین از جمله الحاق اراضی حریم به محدوده، تغییر کاربری و اخذ زمین‌های مازاد از دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.


بیشتر بخوانید


وی بیان کرد: تا کنون ۷۵ درصد زمین برای ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شده است و مابقی نیز تا ۲ ماه آینده فراهم می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون عملیات ساخت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی شروع شده و در حال ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار