رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: نیرو‌های پلیس راه با حضور پررنگ در مسیر‌های اصلی زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) در منطقه مستقرند و محور‌های جنوبی استان از پوشش صددرصدی و کنترل شدید پلیس برخوردار است.

سرهنگ مصطفی کول زاده گفت:با توجه به اعزام زائران اربعین از مسیر‌های جنوبی استان به سمت مرز‌های چذابه مهران و خسروی محور‌های رفت و برگشت این مسیر‌ها با پوشش پررنگ ترافیکی و کنترل شدید همراه است.

  وی ادامه داد: نیرو‌های پلیس در این ایام به‌منظور ارائه خدمات بهتر به مردم در جاده‌های استان، به حالت آماده‌باش ۱۰۰ درصدی درآمده‌اند و با مُتخلفانی که جان خود و سرنشینان خودرو را با خطر روبرو کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند، به‌شدت برخورد خواهند کرد. 

  رییس پلیس راه جنوب با بیان اینکه بیشترین حوادث رانندگی در استان ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی است، و عدم رعایت سرعت مطمئنه می‌باشد اظهار داشت: زائران هنگام اعزام به سفر معنوی کربلا از رانندگی با حالت خستگی و خواب‌آلودگی خودداری کنند.

  وی هشدار داد: رانندگی با این وضعیت، احتمال خروج خودرو از جاده و واژگونی و تصادف را افزایش می‌دهد.

  سرهنگ کول زاده در عین حال به رانندگان توصیه کرد که از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و تا حد امکان از رانندگی در شب هم خودداری کنند. 

  وی اضافه کرد: رعایت کامل قوانین و مقررات ضامن سلامت مسافران است و آنان می‌توانند با عمل به قانون یک سفر مطمئن و سالم و بدون خطر داشته باشند و به‌سلامت به کربلا‌ی معلی اعزام گردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار