آیت الله همدانی گفت: سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی است که با گذشت چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی توانسته ایم به انواع تجهیزات دفاعی و نظامی دست یابیم.

امام جمعه کرج با اشاره به فرمایشات بنیانگدار جمهوری اسلامی در خصوص اهمیت وجود سپاه، گفت: رشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلوی وقوع ۲۸ مردادماه ها را گرفت و ما هر هفته فریاد مرگ بر آمریکا ، مرگ براسراییل و مرگ بر انگلیس را سرخواهیم داد .
 
او با اشاره به نزدیک شدن سالروز کودتای ۲۸مرداد گفت: واقعه مهمی در تاریخ ایران است و باید جوانان در این زمینه مطالعه داشته باشند.
 
امام جمعه کرج گفت: مقدماتی فراهم شد که این کودتا اتفاق افتاد غربیان کاری کردند که مردم نسبت به آینده خود ناامید شوند که این ناامیدی بسیار خطرناک و ناامید کننده بود همین کاری که دشمنان امروز با جنگ روایت ها و تاثیر در افکار مردم کشور انجام می دهند.
آیت الله حسینی افزود: همه ما تاثیر داریم تا این دشمنی و حرکتی که تا امیدی را بوجود می آوردند مقابله می کنیم.
 
او افزود: در ۲۸مرداد استعمار به کمک استکبار کاری کرد که مردم به رهبران خودشان بی تفاوت شدند، از هم جدا شدن و بی اعتمادی ملت از دولت که اتفاق افتاد دولت وقف به راحتی سقوط کرد .
 
امام جمعه کرج گفت: در این کودتا دشمنان  فهمیدن که بهترین کار این است که روحانیت راستین را که علم مبارزه با استکبار و استعمار را در دست دارد زمین گیر کنند و راه را در اختلاف افکنی دیدند و از همه نیروهای خودشان در این اختلاف افکنی استفاده کردند.
 
آیت الله حسینی همدانی گفت :اگر امروزه نیز می‌بینید که دشمنان گاهی بی اعتمادی القا می کنند و بین مردم و دولت جو بی اعتمادی ایجاد می کنند برای این است که دستشان از همه چیز کوتاه شده و امروز خودشان در معرض نابودی هستند.
 
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه آمریکا نقشی که در منطقه داشته از دست داده است اشاره کرد و گفت :آمریکا عمق راهبردی ایران در منطقه را خوب درک می کند و ناچار است که لگد بزند و ایجاد مزاحمت کند تا صدایی از خود در آورد و آبرویی برای خودش درست کند.
 
وی به آزاد شدن ۶میلیارد دلار از بدهی آمریکا به ایران اشاره کرد و گفت :امروز می بینید همان آمریکا که هر بار ایران را تهدید می‌کرد و سالیان طولانی به ملت ما ظلم کرد و اموال مارا غارت کرد حاظر به مذاکره با ایران شده است. 
 
امام جمعه کرج با اشاره به حادثه اخیر حرم شاهچراغ افزود: تکرار این عملیات تروریستی  نشان می دهد که استبداد صهیونیست پلید که  به دنبال روحیه دادن به نیروهای داخلی و خارجی خود بودند، اما بدانند که ادامه این اقدامات تروریستی چیزی جز روسیاهی ، خواری نصیبشان نمی کند ، ملت ایران اسلامی راه خود را پیدا کرده و با تمام سختی ها دست از آرمان های انقلاب اسلامی برنمی دارد.
برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار