امام جمعه اردکان؛

راهپیمایی عظیم مردم در ۲۲ بهمن، تجدید عهد و پیمان با نظام و رهبری بود

امام جمعه اردکان گفت: راهپیمایی عظیم مردم در ۲۲ بهمن، تجدید عهد و پیمان با نظام و رهبری بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سید محمد حسینی پور امام جمعه موقت اردکان راهپیمایی عظیم مردم در ۲۲ بهمن را تجدید عهد و پیمان با نظام و رهبری دانست و افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام‌هایی داشت اول اینکه مظهر اقتدار حقیقی؛ را به تمام رژیم‌های سراسر دنیا نشان داد که اگر ان‌ها اظهار قدرت کنند قدرتهایشان کاذب است.

امام جمعه موقت اردکان گفت: قدرت حقیقی از کجا پیدا می‌شود از حمایت ملت که شما دیدید راهپیمایی ۲۲ بهمن چه باشکوه و با حضور مردم همیشه در صحنه برگزار شد امروز جمهوری اسلامی یک ابر قدرت است و هیچ قدرتی به اندازه ایران حمایت مردمی ندارد و شما در دنیا یک نگاه کنید به تمام رژیم‌هایی که وجود دارند.

حجت الاسلام حسینی پور اظهار داشت: مردم نشان دادند که اگاهانه و هوشیارانه در صحنه‌های گوناگون حضور دارند و هیچ صلاحی برنده‌تر از این حضور نیست و دشمن از ۹ دیماه تا ۲۲ بهمن خیلی تلاش کرد تا بگوید مردم از نظام خسته شده اند، اما این اراده و ایمان مردم بود که با حضور و اراده و همراهی خود ثابت کردند که بالاترین صلاح مردم اتحاد ان‌ها می‌باشد.

خطیب موقت اردکان بیان کرد: این حضور مردم نشانه زنده بودن انقلاب است و کدام نظام در دنیا می‌بینید که چهل سال عمر کند و مردم روز به روز حمایت خود را نسبت به نظام بیشتر کرده اند بله عده‌ای هستندو حرف‌هایی می‌زنند و مشکلاتی هم هست به جای خودش بله این حضور مردم مشت محکمی بود بر دهان یابه گویان که پیام این راهپیمایی پیام وحدت و استقامت بود.

حجت الاسلام حسینی پور گفت:: پیام استقامت این بود که ما دنبال عدالت اجتماعی هستیم یک عده با حقوق‌های نجومی و زمینخواری؛ شرکت‌ها؛ و عده‌ای هم با حقوق ۹۰۰ تومان کمتر کارگری که به امید یک لقمه نان هستند و مردم این‌ها را اعتراض دارند به نظامشان پایندند و پیام ما پیام عدالت اجتماعی بود ما مردم دنبال اسلام؛ قران؛ اقتصاد؛ اقتصاد مستقل نه اقتصاد وابسته و دنبال پناه دادن به مظلومین و مبارزه با ظالمینیم می‌باشیم.

خطیب موقت اردکان تصریح کرد: ما دنبال پیشرفت کشور هستیم و از نظر علمی می‌خواهیم رتبه اول باشیم و می‌خوایم کشورمان در علم و اقتصاد، فرهنگ، امور اجرائی اول باشد که این‌ها جزء آرمان‌های ایجابی می‌باشد.

حسینی پور افزود: آرمان‌های صلبی که یک پیام صلبی انقلاب این است که ما تسلیم زور گویی نباشیم و عهد؛ پیمان می‌بندیم با تمام شهیدانمان تا خون در رگهایمان جاری است راهتان را ادامه خواهیم داد و برای دفاع از مظلومان جهان لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست. سوگند میخوریم که با مفسدان اقتصادی و راند خوران برخیزیم و انقلاب و مملکت و ملت را از شر این‌ها برهانیم و از مهم‌تر اینکه رهبرمان امام خامنه‌ای را تنها نگذاریم.

حجت الاسلام حسینی پور افزود: مناسبت دیگری که ایام فاطمیه است چرا اینقدر فاطمه زهرا (س) عظمت پیدا کرد چرا شد محور مشی، زیرا فاطمه مشی اعتراض بود و نظامی که انحراف را شروع کرده بودند مبتنی بر ایمان و عقیده و پیرو این باشیم که انسان‌ها را از ذلت و بردگی برهانیم و بندگی خدا کنند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه اردکان

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار