سرپرست جهادکشاورزی شهرستان سامان با اشاره به لزوم حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی گفت: هفت مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان تخریب شد.

حجت‌الله رئیسی گفت: این اقدام در ادامه برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان سامان و به‌منظور حفظ و صیانت از زمین‌های کشاورزی و باغی انجام شد و وسعت ساخت و ساز‌های تخریب شده شهرستان سامان در این مرحله ۲۰۰ بود.

رئیسی به لزوم مشارکت همگانی در جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی اشاره و تصریح کرد: حفاظت از عرصه‌های کشاورزی و جلوگیری از تغییر غیرمجاز کاربری وظیفه‌ای همگانی است.

کارشناس حقوقی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سامان نیز گفت: این ساخت و ساز‌های غیر مجاز شامل هفت مورد ساختمان و سکوسازی بود که ۲مورد با حکم قطعی قضایی و پنج مورد از سوی باغداران تخریب شد.


بیشتر بخوانید


احسان محمدی افزود: مردم شهرستان سامان توجه داشته باشند در زمان خرید زمین‌ها به‌ویژه در حاشیه رودخانه با استعلام از مراجع ذی‌ربط از نوع کاربری زمین مطمئن شوند.

وی یادآور شد: چنانچه با موارد تغییر کاربری داده شده بدون مجوز روبه‌رو شدند، از درگیر شدن خود در مسائل خلاف قانون و تشکیل پرونده‌های قضایی جلوگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار