رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: امسال ۲۵ کیلومتر آسفالت راه روستایی در این شهرستان در دست اقدام بوده که تاکنون ۱۰ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.

رحمت نویدی نیا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: هم اکنون از مجموع ۶۱۲ کیلومتر راه روستایی مهاباد ۳۶۰ کیلومتر آن آسفالت شده و تا پایان سال میزان برخورداری این شهرستان به ۶۵ درصد خواهد رسید.

وی ادامه داد: امسال آسفالت راه روستا‌های آلبلاغ، بهرام آباد، سیچان بلاغ، مراغه، سولغه، ابراهیمه، کاولان علیا، آغاسور، سیاقول علیا، زنده قول، شیخ یوسف، باگردان، داشتیمور، چوملان، قلات، زیوه، بنگوین، گاگش، گاومیشان، خره جو و شیلان آباد در دست اقدام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد اضافه کرد: برای آسفالت راه‌های روستایی مهاباد ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

نویدی نیا یادآور شد: همچنین احداث پل روستای داشتیمور که یکی از مطالبات اصلی اهالی این روستا بود، با ۱.۵ میلیارد تومان هزینه در حال انجام است و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

از مجموع ۱۹۶ روستای مهاباد راه ۱۱۰ روستا آسفالت بوده که در حدود میانگین استانی است.

همچنین از مجموع ۶۰۰ کیلومتر راه‌های روستایی این شهرستان راه ارتباطی ۶۸ روستا به طول ۲۶۱ کیلومتر خاکی و سوشه بوده که در انتظار آسفالت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.