شهردار کازرون گفت: سایت پسماند این شهرستان علی رغم تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر و کسب همه مجوزات قانونی هنوز بلاتکلیف است.

رضا نوذری شهردار کازرون با تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، اظهار کرد: این حادثه در واقع ایمان قلبی مردم را هدف قرار داده است و تروریست‌ها با این کار عمق دشمنی خودشان را با اعتقادات مذهبی مردم نشان دادند.

او ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و یاد و خاطره شهید صارمی، داشتن انگیزه و علاقه را لازمه حرفه خبرنگاری برشمرد و ادامه داد: وظیفه و رسالت اصلی خبرنگاری تنها اعلام خبر نیست بلکه آگاهی بخشی و بیداری جامعه است و حضور خبرنگاران در همه صحنه‌ها و از جان گذشتگی که خیلی از خبرنگاران در برخی از وقایع دارند خود گواه صادقانه‌ای بر این مدعاست.

نوذری گفت: خبرنگاران با خبر‌ها و فعالیت‌های خود انگیزه و امید را به جامعه تزریق می‌کنند که این کاری بسیار ارزشمند است و همچنین مطالبه به حق خبرنگاران از شهرداری و دیگر ادارات می‌تواند راهنمای حرکت رو به جلو و توسعه و پیشرفت شهر باشد.

۱۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی شهرداری در پارسال

شهردار کازرون، بودجه عمرانی شهرداری را در پارسال بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: پارسال علی رغم مشکلات اقتصادی توانستیم بودجه شهرداری را با تراز مثبت ١۴ محقق کنیم که این موضوع در سال‌های اخیر کم نظیر بود و طرح‌ها و فعالیت‌های عمرانی شهرداری در تمام نقاط شهر به صورت متوازن اجرا شد و طبق نظرات، شهروندان از عملکرد شهرداری رضایت نسبی داشتند.

او در رابطه با سایت پسماند کازرون تصریح کرد: سایت پسماند علی رغم تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر و کسب همه مجوزات قانونی هنوز بلاتکلیف است.

نوذری گفت: هنوز جواب قانع کننده‌ای از مقامات بالا دستی دریافت نکرده ایم و الان مجبور هستیم که زباله‌های کازرون را به شهر دیگری منتقل کنیم که این موضوع هزینه زیادی را برای شهرداری به وجود آورده است.

او اظهار امیدواری کرد: با تدابیر مناسب از سوی مسئولان استانداری و همراهی مردم منطقه این مشکل هم حل شود. 


بیشتر بخوانید

بالاخره محل دفن زباله در کازرون مشخص شد

بلاتکلیفی دفن زباله در شهرستان کازرون + تصاویر


نوذری در رابطه با وضعیت آسفالت معابر گفت: با توجه به تلاش‌های شهرداری و مجموعه شورای اسلامی شهر درخصوص راه اندازی کارخانه آسفالت به دلیل گستردگی شهر و گرانی قیر، آسفالت همه معابر در زمان کوتاه امکان پذیر نیست، البته در این رابطه پارسال حدود ۴۰ میلیارد تومان فقط صرف هزینه آسفالت معابر شده است.

برچسب ها: سایت پسماند ، زباله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار