خطیبی: برای بازی گل‌گهر به بازیکنان پیکان پاداش برد بدهند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: می‌خواستیم فوتبالی قوی و باکلاس مقابل گل‌گهر بازی کنیم.

رسول خطیبی پس از اتمام دیدار پیکان و گل گهر سیرجان که با تساوی بدون گل، اظهار داشت: برنامه‌ای که مقابل تیم خوب و با احترام گل گهر داشتیم، ارائه یک فوتبال قوی و باکلاس بود.

مقابل تیم خوب و با احترام گل‌گهر، یک فوتبال با کلاس ارائه دادیم و واقعاً از این بازی لذت بردم. اگر بازی را ببینید، دروازه‌بان ما اصلاً توپی دریافت نکرد و یک موقعیت هم به حریف ندادیم. از آن طرف ما چند فرصت داشتیم. بازی به این زیبایی تنها چیزی که نداشت، گل بود.

وی افزود: باید دست کم با یک تا ۲ گل این بازی را می‌بردیم. به همه یازده بازیکن پیکان آفرین می‌گویم. به غیر از یک بازیکن که تعویضش کردیم و شرایط خوبی نداشت که دلیلش خوب گرم نکردن بود. انتظار داشتیم به یک بازیکن جوان ک میدان می‌می‌دهیم، با تمام وجود کار کند.

سرمربی پیکان تصریح کرد: در کل از همه بازیکنان راضی هستم و به آن‌ها آفرین می‌گویم که جلوی تیم با احترام و خیلی پرهزینه گل‌گهر که بازیکنان باکیفیت و به نامی دارد، این فوتبال را به نمایش گذاشتند. به حدی از بازیکنان خودم و کیفیت فوتبال تیم راضی بودم که از باشگاه درخواست کردم برای این مساوی به بازیکنان پاداش برد بدهد و این مسابقه را برد محسوب کنند. امیدوارم این روند را از لحاظ فوتبالی ادامه بدهیم. گفتم دوست دارم تیم من جلوی هر تیمی، فوتبال هجومی بازی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار