سرمربی تيم فوتبال پیکان گفت: بدون شک تیم استقلال دارای بازیکنان خوب و کادر فنی ایده‌آل بوده که این مساله به جذابیت بازی‌ها+ کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک تیم ما به ترکیب خوبی دست یافته است که شرایط تیم روز به روز بهتر و ایده‌آل‌تر شده است.

سرمربی تيم فوتبال پيكان افزود: تیم ما عملکرد خوبی دارد و بسیار بهتر از قبل ظاهر شده است همه بازیکنان در خدمت تیم هستند و فوتبال خوبی را برای پیکان انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: در آینده نیز بهتر ازاین هم خواهیم شد و بطور قطع سعی می‌کنیم فوتبال زیبا را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تيم فوتبال پیکان تهران در خصوص استقلال تصریح کرد:‌ تیم استقلال مجموعه‌ای از بازیکنان خوب لیگ را در اختیار دارد و این تیم از کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است به نظر من قلعه‌نویی موفقیت خوبی در استقلال بدست آورده که با وجود نداشتن حنیف عمران‌زاده و صادقی با 9 امتیاز در صدر جدول است.

ابراهيم‌زاده در مورد محروم – مصدوم در تیمش گفت: ما بازیکن محروم نداریم فقط چند بازیکن مصدوم در تیم داریم که امیدواریم با شرایط خاصی که در تیم حاکم است بتوانیم از این بازیکنان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان بیان کرد: ما پس از استقلال 3 بازی سخت را پیش رو داریم که باید آگاهانه بازی کنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در مورد رحمتی گفت: در تیم پیکان مجموعه‌ای از بازیکنان حرفه‌ای وجود دارد و من مطمئنم سید مهدی رحمتی در خدمت تیم بوده و از لحاظ شرایط اجتماعی و عوامل دیگر عالی است و به نظر من وی بسیار باهوش بوده و همیشه احترام مربیان خود را نگه خواهد داشت.

ابراهيم‌زاده خاطر نشان کرد: امیدوارم که روز به روز تیم ما روند خوبی در لیگ داشته باشد و فردا شاهد یک فوتبال خوب از هر دو تیم باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیکان ، سرمربی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار