رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف گفت: هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال تسهیلات بهسازی مسکن روستایی از ابتدای امسال به این شهرستان تخصیص یافت.

محمد طاهری گفت: در این راستا ۷۲۹ متقاضی برای استفاده از تسهیلات ۲ میلیارد ریالی بهسازی مسکن روستایی به ۹ بانک عامل شهرستان خواف معرفی شدند.

وی ادامه داد: ۱۸۰ نفر از این متقاضیان بهسازی مسکن روستایی خواف که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی قرار دارند علاوه بر تسهیلات ۲ میلیارد ریالی و بر اساس تعداد خانوار و درصد پیشرفت فیزیکی واحد‌های مسکونی شان از یک میلیارد ریال تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض هم برخوردار می‌شوند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف گفت: تسهیلات بهسازی مسکن روستایی با سود پنج درصد و با بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.

طاهری افزود: ۱۶۰ تن میلگرد رایگان برای احداث ۸۰ واحد مسکونی در روستا‌های محروم شهرستان خواف شامل چاه زول، نهور و برکاه از ابتدای امسال تامین شد.

وی اضافه کرد: شهرستان خواف به عنوان شهرستان هدف بنیاد مستضعفان طی سال جاری در نظر گرفته شد و در چارچوب تفاهمنامه با این بنیاد علاوه بر پرداخت تسهیلات ۲ میلیارد ریالی و اهدای میلگرد رایگان، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای ساخت این واحد‌ها در مناطق محروم این شهرستان پرداخت شد.

مرکز شهرستان ۱۲۳ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.