نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حدود ۱۰۰ زن خبرنگار از اقصی نقاط جهان به جشنواره بین‌المللی رسانه «خورشید» در مشهد دعوت شده اند.

مهدی ناصحی گفت: مشهد به واسطه وجود مضجع رضوی از جایگاهی بین‌المللی برخوردار است، اما این ظرفیت آن گونه که شایسته این جایگاه است معرفی نشده است.

وی اضافه کرد: جشنواره بین‌المللی خورشید نیز با هدف معرفی چهره واقعی زنان در دنیای اسلام، به همت شهرداری مشهد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی شده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برخی از زنان اثرگذار جهان اسلام نظیر «بانو گوهرشاد» متعلق به این خطه است لذا تصمیم بر آن شد معرفی زنان تاثیرگذار از این خطه آغاز شود.

ناصحی افزود: در هفته‌های اخیر از پوستر نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه "خورشید" با محور زنان و رسانه در مشهد رونمایی شد و ساز و کار ارسال آثار به این جشنواره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می‌شود.

رویداد بین‌المللی رسانه «خورشید» با موضوع زنان و رسانه با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری مشهد برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره بین المللی رسانه خورشید پاییز امسال برگزار می‌شود که نحوه ارسال آثار و شرکت در جشنواره به زودی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.