رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۹ هزار دستگاه خودرو برای جابجایی مسافر، گفت : تاکنون حدود ۵۰۰ دستگاه تاکسی به دستگاه کارتخوان تجهیز شده است.

محمدمهدی احمدی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : در راستای خدمات مطلوب به شهروندان، جبران کمبود پول خرد و همچنین جلوگیری از بروز تنش‌های احتمالی بین مسافران و رانندگان پرداخت هوشمند در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه افزود: در خصوص پرداخت هوشمند کرایه تاکسی یک شرکت فراخوان داده رانندگان متقاضی دستگاه کارتخوان می‌توانند بصورت ۲۰ درصد نقد و مابقی به‌صورت وام قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد دستگاه کارتخوان دریافت کنند.

 وی با بیان اینکه مالکیت دستگاه‌ها متعلق به فرد است، گفت: تاکنون حدود از ۵۰۰ دستگاه تاکسی در شهر کرمانشاه به دستگاه کارتخوان تجهیز شده است که معادل ۵.۵ درصد است.

 احمدی با اشاره به فعالیت حدود ۹ هزار دستگاه تاکسی و آژانس‌ها در سطح شهر کرمانشاه افزود: سازمان حمل و نقل همگانی مکاتبات لازم را با اداره دارایی انجام داده و تمامی کارتخوان‌های تاکسی‌های درون شهری این سازمان معاف از مالیات هستند.

 وی با بیان اینکه روزانه بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار مسافر در روز جابجا می‌شوند، گفت: شهروندان کرمانشاهی می‌توانند هر گونه تخلفات رانندگان تاکسی را با شماره ۱۳۳ و ۳۸۲۴۶۵۶۵ سازمان حمل و نقل شهرداری اطلاع دهند. 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه افزود: تعداد ۶ اکیپ گشت و بازرسی روزانه در دو شیفت صبح و بعدازظهر به صورت محسوس و نامحسوس بر فعالیت رانندگان نظارت دارند.

 احمدی تصریح کرد: نداشتن پروانه تاکسیرانی، فعالیت خارج از شبکه تاکسی تلفنی، نداشتن تابلو، اخذ کرایه اضافی و امتناع از حمل مسافر از مهمترین تخلفات تاکسیرانی محسوب می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.