فرماندار بروجن با اشاره به مشکلات زیرساختی در حوزه ورزش و جوانان این شهرستان گفت: امسال ۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان برای تکمیل این طرح‌ها پیش‌بینی شد.

سرپرست فرمانداری بروجن در حاشیه بازدید مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری و تعدادی مسئولان از پروژه‌های ورزشی شهر‌های شهرستان بروجن با اشاره به مشکلات زیرساختی در حوزه ورزش و جوانان این شهرستان گفت: امسال ۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان برای تکمیل این طرح‌ها پیش‌بینی شد.

فتاح کرمی تأکید کرد: این اعتبارات برای تکمیل و بهره‌برداری از ۱۰ طرح نیمه‌تمام حوزه ورزش و جوانان شهر‌های این شهرستان اختصاص داده شده است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به کم‌توجهی به حوزه ورزش و جوانان این شهرستان در سال‌های قبل افزود: به‌همین منظور ضروری است اداره کل ورزش و جوانان برای جذب اعتبارات ملی با هدف تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی شهر‌های این شهرستان اقدام کند.

کرمی تصریح کرد: شهرستان بروجن ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه ورزش دارد که برای ارتقای کمی و کیفی آن با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزشی به همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سطح استانی و شهرستانی نیاز است.

وی یادآور شد: صنایع چهارمحال و بختیاری باید برای ارتقای زیرساخت‌های ورزشی و حمایت مالی از تیم‌های ورزشی مختلف مشارکت داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تلاش می‌شود با کمک فرماندار بروجن نسبت به تخصیص اعتبارات و تلاش برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام این شهرستان اقدام شود.

موعود بنیادی‌فر تأکید کرد: وضعیت اماکن ورزشی شهر‌های بروجن، فرادنبه، گندمان، بلداجی، سفیددشت و نقنه از توابع شهرستان بروجن بررسی و برای رفع کاستی‌های موجود تصمیم‌گیری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار