شهردار منطقه ٩ گفت: میدان ازادی به عنوان نماد پایتخت، نقش موثرى در خلق اجتماعات مردمی ایجاد کرده است.

سید رحیم مرتضوى شهردار منطقه ٩، در نشست خبرى که عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: میدان ازادی بع عنوان نماد پایتخت نقش موثرى در خلق اجتماعات مردمی ایجاد کرده است، و این سیاست مدیریت دوره ششم بود که بتوانند برنامه‌های متنوع را در سطح مناطق و محلات تهران پخش کنند.

مرتضوى بیان کرد: در دوره‌های گذشته جنوب غرب تهران از ویژه برنامه‌های فرهنگى و اجتماعى محروم بود، اما در این دوره ما در منطقه ٩ آستین‌ها را بالا زدیم و شعارمان این بود که میدان آزادى را تبدیل به میدان آیینى کنیم.

شهردار منطقه ٩ یادآور شد: پایس گذرنامه، اکیپى را در میدان ازادى مستقر کرده، تا مردم بتوانند در خارج ساعت ادارى بتوانند پاسپورت خود را دریافت کنند که استقبال بسیار خوبى صورت گرفته است.

مرتضوى تاکید کرد: بازخورد مردم و حضور آنها در برنامه ها، سیاست ما را تایید مى کنند و رضایت مردمى بسیار اهمیت دارد و باعث خرسندى ما است. ما در تحقق درامد رتبه سوم را داریم و به هیچ فردى بدهى نداریم.

وى گفت: در بحث حسابرسى و انضباط مالى توانستیم رتبه اول را کسب کنیم همچنین در تمامى شاخص هاى شهردارى جزو ٣ منطقه برتر هستیم.

شهردار منطقه ٩ اضافه کرد: پروژه یادگار امام پیشرفت خوب داشته و ٤٤ معارض شخصى داریم که خاصر به توافق نشدند و به مبلغ کارشناسى رسیدیم تا تملک لازم را انجام دهیم؛ شهردارى تهران با عزم و اراده خاصى با وزارت دفاع و ارتش توافق کرده تا بزرگراه از آنجا عبور کند.

مرتضوى افزود: ١٣ سوله آمرزش پرورش خریدارى شده و تحویل شهردارى تهران داده شده است، در یک پروژه عمرانى هزینه رفع معارضین از هزینه پروژه بیشتر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.