رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در حال حاضر ۱۵۰ هزار جهادگر در کشور به خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف مشغول هستند.

سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مراسم گرامیداشت ۴۸ شهید جهاد و خدمت استان یزد با اشاره به اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در کشور گفت: بالغ بر ۱۵۰ هزار جهادگر در قالب ۱۵ هزار گروه جهادی در کشور به خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف مشغول هستند. 

او افزود: ما در اردو‌های جهادی به دنبال شناسایی انسان‌هایی از جنس شهدا هستیم و این مسیر را تا رسیدن به جبهه جهاد بین المللی ادامه خواهیم داد.

استاندار نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های گروه‌های جهادی گفت: کار جهادی کاری است با تفکر، با کیفیت و منظم و بطور کلی همان خدمات ارزشمندی که از گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم.

فاطمی افزود:امسال هیچ ماموریتی مهم‌تر از انتخابات و دعوت حداکثری به مشارکت در این عرصه سرنوشت ساز نیست و وظیفه همه ما است با خدمت رسانی، امید آفرینی را در جامعه داشته باشیم و همگان را به حضور در انتخابات دعوت کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش گفت: در استان یزد ۵۸۰۰ جهادگر در ۴۴۰ گروه جهادی خدمت رسانی می‌کنند.

سردار زارع کمالی، مرمت و بهسازی ۱۷۷ خانه محرومان، بهسازی ۲۰۰ مدرسه، راه اندازی ۵۱ نیروگاه خورشیدی و افتتاح ۲۵۶ واحد تولیدی خرد و کوچک، اعزام ۵۰ تیم پزشکی و بهره برداری از ۳ طرح آبرسانی روستایی را از جمله برنامه‌های رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در استان یزد برشمرد.

همچنین در این مراسم از مسئولان گروه‌های جهادی برتر استان یزد تجلیل شد. افتتاح مرکز مشاوره مهر خانواده در بلوار نواب یزد از دیگربرنامه‌های رزمایش جهادگران فاطمی ۳ بود. این مرکز در زمینه خدمات مشاوره‌ای رایگان در زمینه‌های مختلف فعال خواهد بود. 

مراسم یادواره ۴۸ شهید جهاد و خدمت در مسجد روضه محمدیه یزد و با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد، دیگر مسئولان و قشر‌های مختلف مردم برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.