کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۲۱ مرداد بازار سرمایه شاهد خروج نقدینگی افراد حقیقی به میزان هزار و ۷۹ میلیارد تومان بود.

کوروش آسایش گفت: در معاملات امروز شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۴۷ هزار واحدی و درصد تغییرات منفی ۲.۳۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۹۸۹ هزار و ۶۷۲ واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با ریزش بیش از ۱۹ هزار واحدی و درصد تغییرات منفی ۲.۷۱ درصدی در پله ۶۹۳ هزار و ۸۵۷ واحدی قرار گرفت.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، حجم معاملات امروز بازار سرمایه حدود ۹۸ میلیارد و ۳۰۰میلیون برگه سهم بوده که برای آن ارزش معاملاتی حدود ۴هزار و ۳۳۶ میلیارد تومان ثبت شده است. امروز سرانه خرید افراد حقیقی حدود ۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سرانه فروش اشخاص حقیقی حدود ۲۹ میلیون تومان بود.

آسایش در ادامه گفت: امروز بازار شاهد خروج نقدینگی افراد حقیقی به میزان هزار و ۷۹ میلیارد تومان بود همچنین امروز ۸۸ درصد بازار به عبارتی ۶۷۰ نماد امروز کار خود را منفی به پایان رساندند و تنها ۹۰ نماد وضعیت مثبت را شاهد بودند.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، امروز فلزات اساسی با ۱۳۷ میلیارد تومان بیشترین میزان خروج نقدینگی را به خود اختصاص داد و محصولات کامپیوتری نیز بیشترین میزان نقدینگی را شاهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار