جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در قالب طرح جهادی، فرهنگی، درمانی در فهرج به بیش از ۴ هزار نفر از بیماران، خدمات درمانی رایگان ارائه شد.

سرهنگ ناصر بهروز در سفر به فهرج، به همراه امام جمعه، فرمانده سپاه، معاون فرماندار و بخشدار نگین کویر با حضور در روستای سکهور، از نحوه ارائه خدمات پزشکی رایگان به مردم بازدید کرد.

او در حاشیه این بازدید گفت: طرح جهادی، فرهنگی و درمانی شهدای فراجا شهرستان فهرج به مدت ۳ روز به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج و مساعدت شرکت ملی صنایع مس ایران، امور بهداشت و درمان مس سرچشمه، گروه جهادی شهید ثقفی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و بسیج جامعه پزشکی اجرا شد.

سرهنگ بهروز افزود: در قالب این طرح ۷۲ نفر از تیم‌های دندان پزشکی، پزشک عمومی، پزشکی تخصصی، قلب و عروق، داخلی، چشم پزشکی، اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی و ... به مردم منطقه خدمات درمانی، فرهنگی و ورزشی رایگان ارائه دادند.

جانشین سپاه ثارالله با اشاره به ویزیت رایگان بیش از ۴ هزار نفر از بیماران با حضور تیم‌های پزشکی اضافه کرد: این قبیل اقدامات جهادی کار‌های باارزشی است که در زمینه امیدبخشی به مردم تداوم دارند.

او در ادامه با بیان اینکه خدمات جهادی را در عرصه‌های مختلف به مردم ارائه خواهیم داد افزود: در بخش‌های تخصصی از جمله کشاورزی و فرهنگی نیز گروه‌های جهادی پای کار خدمت به مردم هستند.

سرهنگ ناصر بهروز جانشین سپاه ثارالله استان در پایان از تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان فهرج در اجرای این طرح قدردانی کرد.

برچسب ها: خدمات درمانی ، فهرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار