رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وقوع یک تصادف فوتی در بزرگراه چمران گفت: متاسفانه راننده فاقد گواهینامه و از مشروبات الکلی استفاده کرده بود.

صبح امروز سرهنگ رابعه جوانبخت در خصوص تصادف فوتی بین سواری ۲۰۷ و عابر پیاده توضیح داد و گفت: ساعت ۲:۵۰ بامداد امروز در مسیر بزرگراه چمران به شرق روبروی پمپ بنزین ولنجک یک دستگاه سواری ۲۰۷ با عابر پیاده مذکر برخورد کرده که این عابر در دم فوت می‌گردد.

راننده ۲۰۷ که نوجوانی ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه بوده و متاسفانه از مشروبات الکلی هم استفاده کرده بود. باید گفت این فرد فاقد هرگونه مهارت کافی در حین رانندگی بوده است که این حادثه روی داده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: راننده هم در این حادثه مصدوم شده و اکنون مراحل پرونده را طی می‌کند. او در این سن یک تصادف فوتی را رقم زده است و به خاطر یک اشتباه و تصمیم نادرست جان یک نفر را گرفته و باید از این زاویه به آن نگاه کرد.

سرهنگ جوانبخت افزود: چرا باید فردی در ابتدای جوانی فردی که می‌توانست برای وی خاطرات خوبی را رقم بزند با این تصمیم کار اشتباه بدترین تجربه خود را داشته و تا آخرین لحظات زندگی به خاطر استفاده از نوشابه‌های غیر مجاز دچار عذاب وجدان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار