معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه آمار‌های جمعیتی مبنای تصمیم‌گیری‌ها در سطح استان و کشور است، بر دقت در استخراج آمار‌ها در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

رضا قاسمیان در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان گفت: آمار و اطلاعات مربوط به جمعیت، مواد اولیه برای سیاست‌گذاری، تحلیل و پیگیری نیازمندی‌های مرتبط است و باید در احصای آمار وقایع حیاتی و تحولات جمعیتی شهرستان‌ها اقدامات ضروری انجام شود.

او ثبت واقعی آمار‌های مربوط به وقایع حیاتی و همچنین آسیب‌های اجتماعی موجود در هر یک از شهرستان‌های استان اردبیل را ضروری دانست و این اقدام را در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌سازی‌ها تأثیرگذار دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در ادامه با یادآوری روز خبرنگار و نقش و اهمیت آن در جامعه، بیان کرد: خبرنگاران رابط کلیدی و مهم بین مردم و مسؤولان بوده و با انتقال آمار و اطلاعاتی از اقدامات و تحولات جامعه، طرح‌های هنرمندانه در صفحات افکار عمومی، ثبت می‌کنند.

قاسمیان بیان کرد: خبرنگاری کاری سخت بوده و محصول کار آنان افزایش اطلاعات و آگاهی در جامعه است.

او با اشاره به اقدامات اطلاع‌رسانی در چند روز اخیر از مراحل پیش‌ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی، از تلاش‌های رسانه‌ها و صداوسیما در انعکاس مستمر این رویداد قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.