خطیب جمعه موقت ساری از متخصصان متعهد، دغدغه‌مند و مردمی برای ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

حجت السلام شفیعی دارابکلایی خطیب جمعه موقت ساری در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با مثبت ارزیابی کردن روند ثبت نام داوطلبان در همین روز‌های ابتدایی، گفت: استقبال از داوطلبی مجلس در چند روز گذشته، خشم دشمنان ایران اسلامی را بیش از پیش بر انگیخته است که همواره برای براندازی این نظام مقدس طرح و برنامه داشته و دارند.

او از زنان و مردان متخصص و نخبه شایسته و لایق که دغدغه‌مند، دلسوز و مردم هستند خواست برای ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.

حجت السلام شفیعی دارابکلایی ابراز امیداوری کرد افرادی به عنوان داوطلبان نهایی نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند که چشم دست و جیب شان را بریا درآمد کذایی دوره نمایندگی مجلس بازنکرده و ندوخته باشند.

خطیب جمعه موقت مرکز استان ادامه داد: قدردان تلاش نمایندگان دوره‌های پیشین و کنونی مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی هستیم، اما انتظار می‌رفت تلاش آن‌ها برای تعالی استان بیشتر باشد.

حجت السلام شفیعی دارابکلایی افزود: حضور پرشور و حداکثری در انتخابات اسفند امسال بر عزت و اقتدار ایران خواهد افزود.

خطیب جمعه موقت ساری با انتقاد از وزیران کابینه بدون اطلاع و حضور خبرنگاران و مردم افزود: از خبرنگاران مازندرانی انتظار می‌رود مطالبه گر باشند و درد مردم را با منطق، عقل و درایت مطرح و پیگیری کنند.

پاسداشت روز مقاومت و روز بزرگداشت مدافعان حرم از دیگر مواردی بود که خطیب موقت نماز جمعه ساری در خطبه‌های امروز نماز به آن اشاره و تاکید داشت.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.